Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Drawing Conclusions: Using Visual Thinking to Understand Complex Concepts in the Classroom » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2949965]
•
Literatura piękna
[1857847]
więcej...
•
Turystyka
[70818]
•
Informatyka
[151303]
•
Komiksy
[35733]
•
Encyklopedie
[23180]
•
Dziecięca
[617748]
•
Hobby
[139972]
•
AudioBooki
[1650]
•
Literatura faktu
[228361]
•
Muzyka CD
[398]
•
Słowniki
[2862]
•
Inne
[444732]
•
Kalendarze
[1620]
•
Podręczniki
[167233]
•
Poradniki
[482388]
•
Religia
[509867]
•
Czasopisma
[533]
•
Sport
[61361]
•
Sztuka
[243125]
•
CD, DVD, Video
[3451]
•
Technologie
[219309]
•
Zdrowie
[101347]
•
Książkowe Klimaty
[123]
•
Zabawki
[2362]
•
Puzzle, gry
[3791]
•
Literatura w języku ukraińskim
[253]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
Drawing Conclusions: Using Visual Thinking to Understand Complex Concepts in the Classroom
ISBN-13
: 9780807764923 / Angielski / Miękka / 2021
Patricia A. Dunn
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Drawing Conclusions: Using Visual Thinking to Understand Complex Concepts in the Classroom
ISBN-13
: 9780807764923 / Angielski / Miękka / 2021
Patricia A. Dunn
cena
121,89
zł
(netto: 116,09 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 115,83 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Teaching - Subjects - Language Arts
Language Arts & Disciplines
>
Literacy
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807764923
Rok wydania:
2021
Waga:
0.18 kg
Wymiary:
22.35 x 15.49 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Contents
Introduction 1
Why Student-Produced Juxtaposed Visual Representations? 2
Advantages of Juxtaposed Visual Representations 8
1. Preparing to Juxtapose Visual Representations 13
Modeling the Process 13
Deepening Discussions 19
2. Pathos, Perspective Shifts, and Metaphors 26
Pathos, Drama, and Stick Figures 27
Perspective Shifts 37
Metaphors 40
3. Sketches as Formative Assessment 52
Teaching Troublesome Knowledge 54
Assessing Conceptual Understanding 56
Promoting Deeper Learning 63
4. Grappling With Traditional Versus Contemporary/Critical Theory 74
Text-as-Shoe Metaphor 75
Readers’ Awareness of Lenses 76
Print Versus Audio Texts 78
Problematic Canonical Texts 81
5. Sketching as a Tool for Reorganization 88
Juxtaposing to Troubleshoot 88
Viewing Versus Discussing 93
Proposed Changes to the Process 100
6. Student Responses to Juxtaposed Visual Representations 102
Analyzing Survey Results 103
Students’ Comments 105
Conclusion 106
Appendix: Survey—Students’ Views on Using Juxtaposed Visual Representations 107
References 110
Index 114
About the Author 120
Udostępnij
Czytaj nas na: