• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Don't Mess with the Logo » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Don't Mess with the Logo

ISBN-13: 9780273714200 / Angielski / Miękka / 2009 / 240 str.

Jon Edge
Don't Mess with the Logo Jon Edge 9780273714200 Pearson Education Limited - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Don't Mess with the Logo

ISBN-13: 9780273714200 / Angielski / Miękka / 2009 / 240 str.

Jon Edge
cena 99,99
(netto: 95,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 99,99
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

"Jon and Andy lay out a road-map for great brand management, packed with the essentials of brand theory and practical tips to make it happen. It does for brand management what the Haynes workshop manuals do for cars."   Peter Gowers, Chief Executive, InterContinental Hotels Group, Asia-Pacific   "Brands are about difference and personality. This book really is different. It makes you think and makes you smile!"   Peter Fisk, The Genius Works   "Branding isn't rocket science but it sometimes pretends to be. Here's abook without such pretensions, a book to make you smile, learning while you smile."   John Simmons, Director, The Writer   "an enjoyable read full of practical tips. There is far too much jargon in business generally and in branding and communications in particular, this book is an entertaining antidote to that" Mike Lee, OBE, CEO Vero Communications Humorous, practical and everything you need to know about branding. This is a different kind of business book. You will find no jargon or dense, theory-laden text.   Building a brand with impact is one of the most important tasks that any business faces. Few people understand how to actually go about creating an effective brand. This book is a no holds barred guide to what brand building is, what it isn’t and exactly what you have to do to build your brand.   Be inspired by real-life stories from the people who did and didn’t mess with their logo and succeeded or failed as a result. Read the stories from big-name brands like Orange, M&S, Red Bull, Apple, Innocent, PwC and FCUK.   There are numerous brand books but they either fall into the dull, worthy and theoretical which nobody reads or they tell case studies of famous brands which are soon out of date and which do not easily translate into practical advice. This book is unashamedly the antidote to that. It will tell you all you need to know about branding and entertain you at the same time.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Pearson Education Limited
Seria wydawnicza:
Financial Times Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780273714200
Rok wydania:
2009
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
240
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
21.621.6 x 13.821.6 x 13.8 x 1
Oprawa:
Miękka


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia