• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Doing Business in India » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Doing Business in India

ISBN-13: 9781137284525 / Angielski / Miękka / 2012 / 164 str.

Rajesh Kumar; Anand Kumar Sethi
Doing Business in India Rajesh Kumar Anand Sethi 9781137284525 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Doing Business in India

ISBN-13: 9781137284525 / Angielski / Miękka / 2012 / 164 str.

Rajesh Kumar; Anand Kumar Sethi
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The aim of this book is to analyze the nature of European and North American firms' business experience in India with a particular emphasis on understanding the causes of their successes and failure. Part of this is due to the fact that although India resembles the West in some ways, the institutional environment is radically different from that of Euro-American societies. Differences in culture, politics, the economy, and business structure all make it difficult for a Western manager to act accordingly. This book strives to offer Western managers the knowledge they will need to succeed in business in India.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Business Etiquette
Business & Economics > International - Economics & Trade
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137284525
Rok wydania:
2012
Wydanie:
2005
Ilość stron:
164
Waga:
0.30 kg
Wymiary:
23.1 x 15.6 x 1.1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'Doing Business in India first demystifies the country for Western managers...and then lays out sensible ways by which Western managers can build their business efforts on such solid understanding. This book completely fulfills its promise of helping managers do business in India.' - Srinivasa Rangan, Professor of Strategy and International Business, Babson College, and Co-author of Strategic Alliances: An Entrepreneurial Approach to Globalization

'Very interesting, to the point, and of great value...this book will be a must for Western managers wanting to explore business opportunities in India.' - Theis S. Ulriksen, Commercial Counsellor, Royal Norwegian Embassy (ret.), Director, Innovation Norway (ret.)

'Very insightful, a real insider's account of how to manage people, government, institutions, and risk in India, with sensitivity to the cultural context in which Indian business works. The introductory chapters that provide a historical context as well are unique. The case studies, which contain up-to-date material, provide frameworks for multinational businessmen to create their own reference points.' - Rafiq Dossani, Senior Research Scholar, Stanford University, USA

India: A Commercial History Perspective The Rise of India A Brief History of the Indian Software Industry Cultural Portrait Understanding India Strategizing Success in India Communicating with Indians Managing Relationships with the Indian Government Negotiating and Resolving Conflicts in India

Rajesh Kumar is an associate professor of International Business Strategy at the University of Nottingham. His expertise lies in International Management, Managing Strategic Partnerships, and Cross Cultural Negotiations. He has written extensively on India and is the author of another book International Negotiations in China and India: A comparison of the emerging giants (2011).

Anand Sethi is an independent consultant based in Delhi who has extensive experience in assisting foreign companies establish operations in India. He is currently an advisor to Finnfund where he works closely with Finnish companies seeking to enter the Indian market. His exposure to both the Indian ground reality and Western business practices has been invaluable for foreign companies seeking to enter India.

Kumar, Rajesh Rajesh Kumar is an associate professor of Internat... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia