• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Doing Business in India » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Doing Business in India

ISBN-13: 9780415777544 / Angielski / Twarda / 2010 / 280 str.

Pawan S. Budhwar;Arup Varma
Doing Business in India Pawan S. Budhwar Arup Varma  9780415777544 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Doing Business in India

ISBN-13: 9780415777544 / Angielski / Twarda / 2010 / 280 str.

Pawan S. Budhwar;Arup Varma
cena 170,68 zł
(netto: 162,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 166,18 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In response to the increasing interest in the growth and developments in the Indian economy, and the dynamic nature of the rapidly changing Indian business environment, this textbook is designed to provide a comprehensive guide to doing business in the Indian context. Written by academic experts in their respective fields, this book is divided into three parts: the Indian business context, conducting business in India, and India and the world. Key information is presented on a wide range of topics, including:

  • Both the shortcomings and opportunities associated with the Indian business environment
  • The economic development model in India
  • Critical skills for negotiation and incentives for foreign investors, including case studies of Italian companies that have entered the Indian market in different ways
  • Business culture in India, including particular customs and etiquette
In addition to the pedagogical features, each chapter contains a set of key issues, and there is also a list of useful websites covering a wide range of business needs. This book introduces students to business in India, and will be also be of use to investors, organisations and managers who are already doing business, or intend to start one, in India.

Considering the immense interest of both the academics and practitioners in the growth and developments in Indian economy, there is an urgent need for a comprehensive guide to provide useful information on doing business in the Indian context. This book covers a wide range of issues and topics useful for investors, organisations and managers who are already doing business, or intend to start one, in India.

Written by academic experts in their respective fields, this book presents key information on the following topics: geography, politics, the legal system, a brief historical background, the economy and economic factors, national infrastructure, regulatory environment (convertibility of local currency, sectors open to foreign investors, extent of foreign ownership allowed), how to negotiate in India, privatisation, hot sectors for investors, incentives for foreign investors, competitive environment, advertising and marketing, promotion, distribution, conducting/ implementing business (i.e. strategies for investing in India, mode of entry), possible business structures, culture/business customs/ practices/ etiquette and greetings/ gestures/ conversation and related issues.

This book will help, facilitate and guide foreign investors to start, establish and successfully do business in India. Apart from practitioners, it provides excellent references for students and researchers in the fields of International Management, International HRM, Cross-Cultural Management, Business Communication and Asian Business Studies.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economic Conditions
Social Science > Ethnic Studies - General
Psychology > Forensic Psychology
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415777544
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
280
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
23.37 x 15.75 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part 1: The Indian Business Context  Introduction Pawan S Budhwar and Arup Varma  2. Economic Environment and Challenges Mamta Kapur and Rajesh Pillania  3. Employment Law Framework: Structure and Potential Hurdles Debi Saini  4. Socio-Cultural and Institutional Context of India Pawan S Budhwar, Arup Varma and Sukanya Sengupta  5. Dynamics of Corruption and Cronyism in India Naresh Khatri  6. Infrastructure in India Devendra Kodwani  Part 2: Conducting Business in India  7. Entry Modes and Dynamics Vikas Kumar and Olga Annushkina  8. Markets, Consumers and Consumption Patterns in India Ravi Shankar and Debdeep De  9. Issues and Challenges of Managing Projects in India: A Case Study Prasanta Dey  10. Management of Human Resources in India Pawan S Budhwar and Arup Varma  11. Conflict Management and Negotiation Jacob D Vakkayil and Rajiv Kumar   Part 3: India and the World  12. Outsourcing and Offshoring to India Charmi Patel and Pawan S Budhwar  13. Lessons From Indian Success Stories Jyotsna Bhatnagar and Ashok Som  14. Living in India  Arup Varma, Bhaskar Das Gupta and Pawan S Budhwar  15. Indian Multinationals Overseas: Tracking Their Global Footprints Mohan Thite and Bhaskar Dasgupta



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia