• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Doing Business Electronically: A Global Perspective of Electronic Commerce » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Doing Business Electronically: A Global Perspective of Electronic Commerce

ISBN-13: 9783540761594 / Angielski / Miękka / 1999 / 220 str.

Celia T. Romm;Fay Sudweeks
Doing Business Electronically: A Global Perspective of Electronic Commerce Celia T. Romm, Fay Sudweeks 9783540761594 Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Doing Business Electronically: A Global Perspective of Electronic Commerce

ISBN-13: 9783540761594 / Angielski / Miękka / 1999 / 220 str.

Celia T. Romm;Fay Sudweeks
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Electronic commerce is regarded as one of the most important commercial uses of information technology in recent times. As more and more companies adopt networking technology, ways of doing business are changing dramatically and electronic commerce is proving invaluable for dealing with suppliers, customers and partners distributed across the globe. This volume provides a collection of readings covering all the major areas of electronic commerce, including those related to the World Wide Web. It does not focus on technical issues, but instead examines the general, commercial, social and cultural aspects of using electronic commerce. It will be invaluable reading material for final year undergraduate and postgraduate students on courses in Electronic Commerce and Computer-Mediated Communication. It will also provide supplementary reading for courses in Business Information Technology, Information Systems, Organisational Change and Project Management.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Computers > User Interfaces
Computers > Information Technology
Computers > Networking - Hardware
Wydawca:
Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &
Seria wydawnicza:
Computer Supported Cooperative Work
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783540761594
Rok wydania:
1999
Dostępne języki:
Angielski
Wydanie:
1998, 2nd Print
Numer serii:
000005162
Ilość stron:
220
Waga:
0.76 kg
Wymiary:
23.523.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Introduction.- 1.1 General Issues in Electronic Commerce.- 1.2. Commerce on the WWW.- 1.3. Electronic Data Interchange.- 1.4. Electronic Banking.- 1.5. Industry Case Studies.- General Issues in Electronic Commerce.- 2.The Impact of Interorganizational Networks on Buyer-Seller Relationships.- 2.1. Introduction.- 2.2. Electronic Interorganizational Networks and Organizational Forms.- 2.3. Empirical Investigations of Electronic Networks and Interorganizational Relationships.- 2.4. Discussion and Conclusions.- 2.5. References.- 3. The Link between Information Strategy and Electronic Commerce.- 3.1. Introduction.- 3.2. Background.- 3.3. Methodology.- 3.4. Data Analysis.- 3.5. Discussion.- 3.6. Implications for Researchers.- 3.7. Implications for Managers.- 3.8. Conclusion.- 3.9. References.- 4. The Diffusion of Auctions on the Web.- 4.1. The Proposition: From Electronic Hierarchies to Electronic Markets.- 4.2. The Rebuttal: Move to the Middle.- 4.3. The Synthesis: `Anything Goes’ and Mixed-Mode Hypothesis.- 4.4. The Emergence of Auctions on the Web.- 4.5. Types of Auctions and Motives of Participants.- 4.6. A Framework for Auctions.- 4.7. The Impact of the Web on the Diffusion of Auctions.- 4.8. The Move-to-the-Market Hypothesis Reconsidered.- 4.9. From Electronic Hierarchies to Electronic Markets?.- 4.10. Move to the Middle.- 4.11. Mixed-Mode Hypothesis: Strategic Positioning of Web Auctions.- 4.12. Conclusions.- 4.13. References.- 5.Leveraging Security Policy for Competitive Business Advantage in Electronic Commerce.- 5.1. Introduction.- 5.2. Background and Motivation.- 5.3. A Comprehensive Framework for Leveraging Electronic Commerce Security Policy to Create Competitive Business Advantage.- 5.4. Illustration of the Comprehensive Framework.- 5.5. Conclusions and Future Research.- 5.6. Acknowledgements.- 5.7. References.- Commerce on the WWW.- 6.The Dynamics of Establishing Organizational Web Sites.- 6.1. Introduction.- 6.2. Literature Review.- 6.3. Case Study.- 6.4. Discussion.- 6.5. Conclusion.- 6.6. References.- 7.Influence of Choice Context on Consumer Decision Making in Electronic Commerce.- 7.1. Introduction.- 7.2. Prior Research on Choice Context and Electronic Commerce.- 7.3. Model of the Consumers’ Decision-Making Process.- 7.4. Theoretical Development of the Hypotheses.- 7.5. Conclusions and Proposed Extensions to the Research.- 7.6. References.- 8.Electronic Public Procurement.- 8.1 Introduction.- 8.2. Current Practices in Public Procurement: The Paper-Based Environment.- 8.3. Problems with Current Practices.- 8.4. International Initiatives for the Automation of Public Procurement.- 8.5. Towards a Mediterranean Electronic Public Procurement Environment.- 8.6. Conclusion and Further Research.- 8.7. References.- 9. ELPRO: Electronic Procurement in Europe.- 9.1. Public Procurement in Europe.- 9.2. Public Procurement.- 9.3. Model Procurement Systems.- 9.4. Changing User Needs: Developments in Procurement.- 9.5. ELPRO System Architecture.- 9.6. ELPRO in Practice and Further World.- 9.7. Acknowledgements.- 9.8. References.- Electronic Data Interchange (EDI).- 10. EDI Maturity: A Business Opportunity.- 10.1. Introduction.- 10.2. EDI Maturity Model.- 10.3. EDI and Competitive Advantage.- 10.4. The Operational Use of EDI.- 10.5. EDI and Innovation.- 10.6. Conclusions.- 10.7. References.- 11. Design of Electronic Data Interchange Systems for Small/Medium Enterprises.- 11.1 The Development of Electronic Data Interchange (EDI).- 11.2. What is a Small/Medium Enterprise (SME)?.- 11.3. IT and EDI in Small/Medium Enterprises.- 11.4. Survey Method.- 11.5. Results.- 11.6. Analysis.- 11.7. Conclusion.- 11.8. References.- Electronic Banking.- 12. Paying for Goods and Services in the Information Age.- 12.1. Introduction.- 12.2. Payment Methods.- 12.3. Recent Trends in the Use of Payment Methods.- 12.4. Implications for Electronic Commerce.- 12.5. Summary.- 12.6. References.- 13. Channel Integration.- 13.1. Electronic Banking.- 13.2. Electronic Banking. Creating the Ideal Solution.- 13.3. Comprehensive Solutions.- 13.4. Deployment Considerations.- 13.5. The Challenge of Integration.- 13.6. A Proven Solution.- 13.7. Benefits of the Transaction Processing Engine.- Industry Case Studies.- 14. Information Systems for Electronic Banking.- 14.1. What is Electronic Banking?.- 14.2. Electronic Banking in Indonesia.- 14.3. The Development of Electronic Banking in Indonesia.- 14.4. Conclusions.- 14.5. References.- 15. Use of EDI at BHP Steel.- 15.1. The Early Days - Supply at the Port Kembla Steelworks.- 15.2. Electronic Trading Gateway Initiative.- 15.3. Barcoding and Product Numbering Project.- 15.4. Internet Developments.- 15.5. Conclusion.- 15.6. References.- About the Contributors.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia