• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Doing Anthropology in Consumer Research » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Doing Anthropology in Consumer Research

ISBN-13: 9781598740912 / Angielski / Miękka / 2007 / 368 str.

Patricia L. Sunderland; P. L. Sunderland
Doing Anthropology in Consumer Research Patricia L. Sunderland P. L. Sunderland 9781598740912 Left Coast Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Doing Anthropology in Consumer Research

ISBN-13: 9781598740912 / Angielski / Miękka / 2007 / 368 str.

Patricia L. Sunderland; P. L. Sunderland
cena 193,86
(netto: 184,63 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 186,33
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Doing Anthropology in Consumer Research is the essential guide to the theory and practice of conducting ethnographic research in consumer environments. Patricia Sunderland and Rita Denny argue that, while the recent explosion in the use of "ethnography" in the corporate world has provided unprecedented opportunities for anthropologists and other qualitative researchers, this popularization too often results in shallow understandings of culture, divorcing ethnography it from its foundations. In response, they reframe the field by re-attaching ethnography to theoretically robust and methodologically rigorous cultural analysis. The engrossing text draws on decades of the authors' own eclectic research--from coffee in Bangkok and boredom in New Zealand to computing in the United States--using methodologies from focus groups and rapid appraisal to semiotics and visual ethnography. Five provocative forewords by leaders in consumer research further push the boundaries of the field and challenge the boundaries of academic and applied work. In addition to reorienting the field for academics and practitioners, this book is an ideal text for students, who are increasingly likely to both study and work in corporate environments.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Social Science > Antropologia - Kultury
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Left Coast Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781598740912
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
368
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.83 x 14.63 x 1.85
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I Introduction; Chapter 1 Anthropologists and Anthropology in Consumer Research; Chapter 2 What Does Cultural Analysis Mean?; Chapter 3 Framing Cultural Questions: What is Coffee in Benton Harbor and Bangkok?; Part II Engaging Approaches; Part 3 The Ordinary Matters: Making Anthropology Audible, Donald D. Stull; Part 4 Apposite Anthropology and the Elasticity of Ethnography; Chapter 4a The Social Life of Metaphors: Have We Become Our Computers?; Chapter 5 Finding Ourselves in Images: A Semiotic Excursion; Chapter 6 Contextualizing Emotion: When Do Boredom, Paranoia, and 'œBeing Strong' Become Emotions?; Chapter 7 Diagnosing Conversational Details; Part III Engaging Entanglements; Part 6 Entangled, Russell Belk; Part 7 Reflexivity and Visual Media: Entanglements as a Productive Field, Vilma Santiago-Irizarry, Frederic W. Gleach; Chapter 8 Anthropology and Consumer Segmentation: The Terrain of Race and Ethnicity; Chapter 9a Ethnographic Video in Consumer Research: Fulfilling the Promise?; Chapter 10 Photographs, Ethics, and Exoticization in/of Practice; Part IV Engaging One Another; Chapter 11 Engaging One Another;

Rita M Denny, Patricia L Sunderland

Sunderland, Patricia L. Rita Denny and Patricia Sunderland are anthropolog... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia