• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Does Trust Matter in Internet Shopping? » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Does Trust Matter in Internet Shopping?

ISBN-13: 9783639513622 / Angielski / Miękka / 2014 / 64 str.

Faldu Rajesh
Does Trust Matter in Internet Shopping? Faldu, Rajesh 9783639513622 Scholars' Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Does Trust Matter in Internet Shopping?

ISBN-13: 9783639513622 / Angielski / Miękka / 2014 / 64 str.

Faldu Rajesh
cena 204,83
(netto: 195,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 205,31
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

With more and more people becoming internet users in today's world, there has been great increase in online shopping websites all over the world. The number of people shopping online is also considerably increasing.With this boom in popularity, very little academic literature exists in this field.This book therefore provides a new metric of success for those interested in doing research on e-commerce transactions or online shopping. This book shows in detail analysis on whether trust matters in online shopping. Overall, this research draws attention to consumer's perception of trust in Internet shopping and provides the specifications about the dimensions of trust in the online context. It may motivate managers to take into account consumer's concern and provide more chances for managers to use these findings for their managerial practice in an e-commerce market environment. It will be especially useful to professionals in Marketing, E-commerce fields or anyone else pursuing research in this field.

With more and more people becoming internet users in todays world, there has been great increase in online shopping websites all over the world. The number of people shopping online is also considerably increasing.With this boom in popularity, very little academic literature exists in this field.This book therefore provides a new metric of success for those interested in doing research on e-commerce transactions or online shopping. This book shows in detail analysis on whether trust matters in online shopping. Overall, this research draws attention to consumers perception of trust in Internet shopping and provides the specifications about the dimensions of trust in the online context. It may motivate managers to take into account consumers concern and provide more chances for managers to use these findings for their managerial practice in an e-commerce market environment. It will be especially useful to professionals in Marketing, E-commerce fields or anyone else pursuing research in this field.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Scholars' Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639513622
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
64
Waga:
0.10 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.38
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr. Rajesh Faldu - PhD, MBA, PGDIBO: Studied MBA at Bangalore University, India, Associate Professor with 9 Years of rich academic experience at Jaysukhlal Vadhar Institute of Management Studies, Gujarat, India, Sole author of many peer-reviewed referred journals, Member of editorial board of SIJ International Journals.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia