• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Does Facebook make you happy? : Studie zu den Auswirkungen der Nutzung sozialer Netzwerke » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Does Facebook make you happy? : Studie zu den Auswirkungen der Nutzung sozialer Netzwerke

ISBN-13: 9783640991273 / Angielski / Miękka / 2011 / 28 str.

Alexander Otto
Does Facebook make you happy? : Studie zu den Auswirkungen der Nutzung sozialer Netzwerke Alexander Otto 9783640991273 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Does Facebook make you happy? : Studie zu den Auswirkungen der Nutzung sozialer Netzwerke

ISBN-13: 9783640991273 / Angielski / Miękka / 2011 / 28 str.

Alexander Otto
cena 146,08
(netto: 139,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 146,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Scientific Study from the year 2011 in the subject Communications - Multimedia, Internet, New Technologies, grade: 7,8 (von 10), University of Amsterdam (Graduate School of Communication), course: Research Practice Seminare, language: English, abstract: One of the newer trends in the short history of the Internet are Social Networking Sites (SNS), which at the same time might be the future centre of online interaction. In the field of many social networks, it is Facebook that stands for a whole branch. And although users in the United States seem to visit Facebook less in beginning 2011 (AFP, 2011), the Palo Alto based company still reportedly has 600 million monthly active users (Carlson, 2011) and is therefore by far the worlds' leading SNS. Besides of communicating in the sense of sending text messages, SNS (and especially Facebook) allow their users to interact with other people, companies and public persons like politicians or artists. There are multiple new means of interaction, which range from men-tioned text messages to video and picture posting in various channels, separated by the amount of publicity that wants to be reached. Most of these means of interaction are related to one person or group which is addressed by the messages. Being a member of SNS often includes the presentation of your own person using a profile. Therefore, communi-cating and interacting on SNS includes a personal sphere, which may be related direct to the users' profile or indirect to the users' statements published. Consequently to these assumptions, using SNS is able to directly affect the users' mood and emotions. This research projects aims to investigate, by which kind and to what extent the usage of SNS influences its users daily live and their well-being in general. SNS are mostly seen as a positive extent of our modern lifestyle, but there might be negative ef-fects on users as well. The following examples for behaviour influenced by SNS may illustrate the research pur-po

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Computers > Design, Graphics & Media - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783640991273
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
28
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.59 x 14.0 x 0.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Alexander Otto - Computer und Sicherheitsexperte - berät kleine und mittelständige Unternehmen bei der Durchführung von Internet-Auftritten sowie bei der Einführung und Umsetzung von Sicherheitskonzepten.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia