• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Do You Read Me?: Learning Difficulties, Dyslexia and the Denial of Meaning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Do You Read Me?: Learning Difficulties, Dyslexia and the Denial of Meaning

ISBN-13: 9780367102463 / Angielski / Twarda / 2019 / 294 str.

J.F. Miller
Do You Read Me?: Learning Difficulties, Dyslexia and the Denial of Meaning Miller, J. F. 9780367102463 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Do You Read Me?: Learning Difficulties, Dyslexia and the Denial of Meaning

ISBN-13: 9780367102463 / Angielski / Twarda / 2019 / 294 str.

J.F. Miller
cena 609,72 zł
(netto: 580,69 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 603,49 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

A fascinating and compelling exploration of the learning process for parents, teachers, and anyone with an interest in education. Reading and writing are fundamentally about the communication of meaning. Yet, when a child has difficulty in learning to read and write, the one area that is never seen as having any relevance is the child's life experiences. The author's contention is that the concept of dyslexia is something that has been invented, rather than discovered, in order to evade the question of meaning and the understanding of the individual. Based on the author's thirty years' experience of both educational psychology and analytical therapy, the book sets out a radical approach to learning difficulties in which the primary assumption is that there will usually be underlying emotional conflicts, tensions, and anxieties. Any learning disability is thus more likely to be the symptom of less-evident, personal difficulties, rather than a problem in itself. The book examines, with examples, typical patterns of personal and emotional difficulty that give rise to learning problems.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Neuropsychology
Psychology > Movements - Psychoanalysis
Education > Special Education - Learning Disabilities
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367102463
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
294
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

ACKNOWLEDGEMENTS ABOUT THE AUTHOR INTRODUCTION PART I: READING DISABILITY CHAPTER ONE The dyslexia muddle CHAPTER TWO Acronyms, non-science, and nonsense CHAPTER THREE "Those who can't...": the emperor's new clothes CHAPTER FOUR First base CHAPTER FIVE Feeding, reading, and mental anorexia CHAPTER SIX Emotional health and fitness CHAPTER SEVEN Family matters: the inner story CHAPTER EIGHT Family matters: the external situation CHAPTER NINE Secrets, lies, and hidden agenda CHAPTER TEN Autodidacts and the Garden of Eden CHAPTER ELEVEN Go for it! The function of aggression CHAPTER TWELVE Writing: exposure or self-affirmation? CHAPTER THIRTEEN Boring! Attention and interest CHAPTER FOURTEEN What is your story? CHAPTER FIFTEEN Un-ready adults CHAPTER SIXTEEN Dysnumeracy: the "third r" CHAPTER SEVENTEEN Hyperlexia, dysbiblia, and the problem of giftedness PART III: THE EDUCATION ISSUE CHAPTER EIGHTEEN Schooling and education: liberation or persecution? PART IV: DIAGNOSIS FOR REAL UNDERSTANDING CHAPTER NINETEEN Useless intelligence: sensible and nonsensical uses of standardised tests CHAPTER TWENTY How to do assessment and diagnosis: capturing individuality POSTSCRIPT Education in crisis REFERENCES INDEX

JF Miller



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia