• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Do Political Campaigns Matter? : Campaign Effects in Elections and Referendums » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Do Political Campaigns Matter? : Campaign Effects in Elections and Referendums

ISBN-13: 9780415255936 / Angielski / Twarda / 2002 / 240 str.

David Farrell; David Farrell; Rudiger Schmitt-Beck
Do Political Campaigns Matter? : Campaign Effects in Elections and Referendums David Farrell David Farrell Rudiger Schmitt-Beck 9780415255936 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Do Political Campaigns Matter? : Campaign Effects in Elections and Referendums

ISBN-13: 9780415255936 / Angielski / Twarda / 2002 / 240 str.

David Farrell; David Farrell; Rudiger Schmitt-Beck
cena 632,81 zł
(netto: 602,68 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 604,49 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In recent decades, political actors of all sort--parties and candidates, governments and other political institutions, interest groups and social movements--have increasingly come to view political campaigning as an essential supplement to their engagement in the process of policy-making. By investing ever more efforts and resources into political campaigns, they seek to mobilize support among the mass public, to persuade citizens of their causses, and to inform the citizenry about public policies and political procedures.
This book, in brining together some of the leading international schoalrs on electoral behavior and communication studies, provides the first ever stock-take of hte state of this sub-discipline. The individual chapters present the most recent studeis on campaign effects in North American, Europe and Australia. As a whole, the book provides a cross-national assessment of the theme of political campaigns and their consequences.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - Political Parties
Political Science > Political Process - Campaigns & Elections
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415255936
Rok wydania:
2002
Numer serii:
000051445
Ilość stron:
240
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
22.66 x 17.73 x 1.83
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Chapter 1 Studying political campaigns and their effects, Rüdiger Schmitt-Beck, David M. Farrell; Chapter 2 Calculating or capricious?, Ian McAllister; Chapter 3 When do election campaigns matter, and to whom?, Romain Lachat, Pascal Sciarini; Chapter 4 Campaign effects and media monopoly, Marina Popescu, Gábor Tóka; Chapter 5 Priming and campaign context, Elisabeth Gidengil, André Blais, Neil Nevitte, Richard Nadeau; Chapter 6 Candidate-centred campaigns and their effects in an open list system, Ilkka Ruostetsaari, Mikko Mattila; Chapter 7 Post-Fordism in the constituencies?, David Denver, Gordon Hands; Chapter 8 Do campaign communications matter for civic engagement?, Pippa Norris; Chapter 9 Referendums and elections, Lawrence LeDuc; Chapter 10 Public opinion formation in Swiss federal referendums, Michael Bützer, Lionel Marquis; Chapter 11 Do political campaigns matter?, Rüdiger Schmitt-Beck, David M. Farrell;

David M. Farrell is a Jean Monnet Professor of European Politics at the University of Manchester, UK. A co-editor of Party Politics, his research focuses on campaigns, electoral systems and representation in the European Parliament. He is also the author of Electoral Systems: A Comparative Introduction.
Rüdiger Schmitt-Beck is Scientific Director at the Center for Survey Research and Methodology (ZUMA), Mannheim, Germany. His research interests are in the areas of comparative political behaviour, public opinion, political communication, electoral behaviour, political culture, social movements and political participation. He is also the author of Politische Kommunikation und Wählerverhalten.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia