Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Distance Learning ‐ Volume 13 Issue 4 2016 » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678508]
•
Literatura piękna
[1635285]
więcej...
•
Turystyka
[64041]
•
Informatyka
[142605]
•
Komiksy
[32622]
•
Encyklopedie
[21611]
•
Dziecięca
[515985]
•
Hobby
[108831]
•
AudioBooki
[2077]
•
Literatura faktu
[198745]
•
Muzyka CD
[655]
•
Słowniki
[2748]
•
Inne
[405763]
•
Kalendarze
[1920]
•
Podręczniki
[165164]
•
Poradniki
[410648]
•
Religia
[455855]
•
Czasopisma
[400]
•
Sport
[59759]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3917]
•
Technologie
[205170]
•
Zdrowie
[88650]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3088]
•
Puzzle, gry
[3369]
•
Literatura w języku ukraińskim
[266]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10257]
Kategorie szczegółowe BISAC
Distance Learning ‐ Volume 13 Issue 4 2016
ISBN-13
: 9781681239026 / Angielski / Miękka / 2017 / 90 str.
Michael Simonson
;
Charles Schlosser
;
John G. Flores
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Distance Learning ‐ Volume 13 Issue 4 2016
ISBN-13
: 9781681239026 / Angielski / Miękka / 2017 / 90 str.
Michael Simonson
;
Charles Schlosser
;
John G. Flores
cena
244,00
zł
(netto: 232,38 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 228,17 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education
>
Distance, Open & Online Education
Education
>
Research
Wydawca:
Eurospan (JL)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781681239026
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
90
Waga:
0.17 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 0.48
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
FEATURED ARTICLES:
COOPERATIVE LEARNING WITH TECHNOLOGY?BASED INSTRUCTION: HOW TO INCREASE STUDENT ACHIEVEMENT IN READING FOR DISADVANTAGED STUDENTS
PROTECTING INTEGRITY AND REDUCING ACADEMIC DISHONESTY IN ONLINE LEARNING
TECHNOLOGY IN THE DISTANCE EDUCATION CLASSROOM: AN EXPLORATORY STUDY OF A COLLEGE OF PHARMACY
CAN FACEBOOK HELP STUDENTS “LIKE” LEARNING?
CHANGE AGENTS, OPINION LEADERS, AND TECHNOLOGY INTEGRATION
DISTANCE EDUCATION SYSTEM AND THE MEDIA LITERACY
EFICACIA DE PROGRAMA DE CAPACITACIÓN DOCENTE A DISTANCIA SEGÚN EL MODELO CIPP
COLUMNS:
ENDS AND MEANS. Instructor Roles in Next GenerationDigital Learning Environments
TRY THIS: The Joy and Ease of Using Professional Experience to Enhance Students’ Classroom Experience
ASK ERROL!
CROSSWORD PUZZLE
AND FINALLY … Distance Education: Central, Not Separate
Udostępnij
Czytaj nas na: