• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Disruptive Technologies and the Language Classroom: A Complex Systems Theory Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Disruptive Technologies and the Language Classroom: A Complex Systems Theory Approach

ISBN-13: 9783030313678 / Angielski / Twarda / 2019 / 156 str.

Regine Hampel
Disruptive Technologies and the Language Classroom: A Complex Systems Theory Approach Hampel, Regine 9783030313678 Palgrave Pivot - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Disruptive Technologies and the Language Classroom: A Complex Systems Theory Approach

ISBN-13: 9783030313678 / Angielski / Twarda / 2019 / 156 str.

Regine Hampel
cena 242,07 zł
(netto: 230,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,29 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Education > Computers & Technology
Education > Teaching - Subjects - Language Arts
Wydawca:
Palgrave Pivot
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030313678
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2019
Ilość stron:
156
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.12
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1: Introduction.- Chapter 2: Theoretical Framework.- Chapter 3: Human Meaning-Making: Communication Tools, Modes and Epistemic Practices.- Chapter 4: Computer-Mediated Communication in the Language Classroom: Disruptions in Learning and Teaching.- Chapter 5: What If?.- Chapter 6: Implications for Teaching and for Research.- Chapter 7: Conclusion.

Regine Hampel is Professor of Open and Distance Language Learning at the Open University, UK.

“This book captures the multi-faceted nature of new technologies and their potential for language use and language learning and the transformative changes they have introduced within language classrooms. With theoretically-grounded rigour, Regine Hampel provides a comprehensive, readable and thought-provoking account of disruptive technologies, shedding light on the theoretical and practical implications that come with new tools and new practices for language learning.”

-- Cynthia J. Massey, Professor of Applied Linguistics, Massey University, New Zealand.

“Digital technologies are changing our lives, and in this exciting book we see how they are shifting our language learning and teaching practices. By combining a complex systems theory perspective with sociocultural understandings, Regine Hampel offers rich ways to understand what is happening and opens up important questions for pedagogy, theory, and research.”

-- Lynne Cameron, Professor Emerita, Open University, UK.

 Although new technologies are embedded in students’ lives today, there is often an assumption that their use is transparent, inconsequential, or a distraction. This book combines complex systems theory with sociocultural theory and the multimodal theory of communication, providing an innovative theoretical framework to examine how communication and meaning-making in the language classroom have developed over time, how technology impacts on meaning-making, and what the implications are for learners, teachers, institutions and policy makers. Recent studies provide evidence for the disruptive effect of technology which has resulted in a phase shift that is reshaping language education by creating new interaction patterns, allowing for multimodal communication, and introducing real-world communication into the classroom. The book proposes ways of responding to this shift before concluding that the new technologies are radically transforming the way we learn. It is likely to appeal to a range of readers, including students, academics, teachers and policy-makers.

Regine Hampel is Professor of Open and Distance Language Learning at the Open University, UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia