• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Direct Marketing in Action: Cutting-Edge Strategies for Finding and Keeping the Best Customers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Direct Marketing in Action: Cutting-Edge Strategies for Finding and Keeping the Best Customers

ISBN-13: 9780275992231 / Angielski / Twarda / 2006 / 232 str.

Andrew R. Thomas; Dale M. Lewison; William J. Hauser
Direct Marketing in Action: Cutting-Edge Strategies for Finding and Keeping the Best Customers Thomas, Andrew 9780275992231 Praeger Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Direct Marketing in Action: Cutting-Edge Strategies for Finding and Keeping the Best Customers

ISBN-13: 9780275992231 / Angielski / Twarda / 2006 / 232 str.

Andrew R. Thomas; Dale M. Lewison; William J. Hauser
cena 256,20 zł
(netto: 244,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 254,10 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In a marketplace increasingly defined by customer categories with high expectations for service, quality, and responsiveness, companies are discovering that traditional mass marketing approaches are giving way to more targeted approaches that communicate directly with their customers. But to many consumers, direct marketing has a bad reputation, associated with intrusive door-to-door salesmen, dinnertime phone solicitations, junk mail, and, most recently, e-mail spam. In "Direct Marketing in Action," a team of experts in the field dispels common myths and misconceptions about direct marketing and showcases the most current practices, principles, and techniques. The authors cover the full range of issues that must be considered in developing an effective direct marketing strategy, including competitive analysis, information and data management, media and channel selection, building brand loyalty, and measuring the results of campaigns. Bridging the gap between research and practice, clearly defining terms and concepts, and featuring numerous examples, "Direct Marketing in Action" will serve as an essential handbook for marketers and a comprehensive overview for students, teachers, and researchers.

From the dentist who sends check-up reminders to his patients to the hotel chain that customizes room amenities based on their guests' profiles, direct marketing is infused with the idea that the best allocation of our marketing dollar is one that focuses on and communicates with our particular micro market--and reinforces the distinctive benefits that we provide to those customers. In "Direct Marketing in Action" the authors cover the full range of issues that must be considered in developing an effective direct marketing strategy, including competitive analysis, information and data management, media and channel selection, building brand loyalty, and measuring the results of campaigns. Bridging the gap between research and practice, clearly defining terms and concepts, featuring numerous examples, and presented in a format that can be read cover-to-cover or in modular fashion, "Direct Marketing in Action" will serve as an essential handbook for marketers and a comprehensive overview for students, teachers, and researchers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Direct
Wydawca:
Praeger Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780275992231
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
232
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
23.52 x 16.51 x 2.41
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Thomas, Andrew R. Thomas is an accomplished journalist, author, and ... więcej >
Lewison, Dale M. DALE M. LEWISON is Founding Director of The Taylor... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia