• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Dior: The Art of Color » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Dior: The Art of Color

ISBN-13: 9780847849345 / Angielski / Twarda / 2016 / 272 str.

Jerry Stafford; Marc Ascoli
Dior: The Art of Color  9780847849345 Rizzoli International Publications - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Dior: The Art of Color

ISBN-13: 9780847849345 / Angielski / Twarda / 2016 / 272 str.

Jerry Stafford; Marc Ascoli
cena 378,29 zł
(netto: 360,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 378,29 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 8-10 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This exquisite book takes the reader on a kaleidoscopic journey through the history of makeup, style, and color at the revered fashion house of Dior. An exquisite ode to color, this book presents the history of Dior cosmetics placed within contexts of fashion and art. Divided into twelve chapters (White, Silver, Nude, Pink, Red, Purple, Blue, Green, Yellow, Gold, Gray, and Black) Dior: The Art of Color showcases not only the sometimes glamorous, sometimes natural cosmetics, but also the aesthetics of color, which was the source of inspiration for so much of Dior's creations. The evolution of color through the ages is presented with iconic works from renowned artists and Dior makeup advertising campaigns--including creations from some of the greats in the field, such as Serge Lutens, Tyen, and the current head of Dior makeup, Peter Philips--captured by master photographers such as Irving Penn, Guy Bourdin, and Richard Burbridge. With a highly engaging text and never-before-seen imagery, this is a book that no student of fashion or art should be without.

Kategorie:
Sztuka, Architektura
Kategorie BISAC:
Design > Fashion & Accessories
Photography > Subjects & Themes - Fashion
Design > History & Criticism
Wydawca:
Rizzoli International Publications
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780847849345
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
272
Waga:
2.10 kg
Wymiary:
35.05 x 26.67 x 2.54
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"Such an intuitive approach to color has come to define Philip's tenure as the as the Houses' current Creative and Image  Director of Christian Dior Makeup"
V Magazine


"The power of Dior color and its almost mystical impact on the eye"
Luxury2Luxury.com

"If you love photography, makeup, Dior, fashion, or color, then this book is a must and sets a high bar for the genre as well as competing brands."
New York Journal of Books

"This captivating book explores the richly saturated history of makeup, style, and color at the house of Dior. . . . From Yves Klein blue to China yellow, Dior: The Art of Color takes you on a kaleidoscopic journey that will likely inspire you to rethink your approach, not only to getting dressed but also to dressing your home."
ArchitecturalDigest.com  

Richard Burbridge is a photographer who has shot for Tom Ford, Chanel, and Cartier.

Marc Ascoli is the art director responsible for the image branding of Jil Sander, Yohji Yamamoto, and Chloé, among others.

Jerry Stafford is a writer and creative director of Premiere Heure, an advertising and feature film production company based in Paris.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia