• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Digitalizing Consumption: How devices shape consumer culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Digitalizing Consumption: How devices shape consumer culture

ISBN-13: 9780367875497 / Angielski / Miękka / 2019 / 254 str.

Franck Cochoy; Johan Hagberg; Magdalena McIntyre
Digitalizing Consumption: How devices shape consumer culture Cochoy, Franck 9780367875497 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Digitalizing Consumption: How devices shape consumer culture

ISBN-13: 9780367875497 / Angielski / Miękka / 2019 / 254 str.

Franck Cochoy; Johan Hagberg; Magdalena McIntyre
cena 214,14
(netto: 203,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Contemporary consumer society is increasingly saturated by digital technology and digital communication. The devices which deliver this has made significant transformations in consumption patterns.



This volume will explore the digitization of consumption through a number of empirical studies which analyses the impact of digital

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Interpretive Marketing Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367875497
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000395580
Ilość stron:
254
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

TABLE OF CONTENTS





 







  1. Digitalizing consumption: Introduction. Franck Cochoy, Université Toulouse Jean Jaurès, France, Johan Hagberg, University of Gothenburg, Sweden, Magdalena Petersson McIntyre, University of Gothenburg, Sweden, Niklas Sörum, University of Gothenburg, Sweden.






  2. Big Data challenge for social sciences and market research: From society and opinion to replications. Dominique Boullier, Sciences Po, France.






  3. Towards a rhythm-sensitive data economy. Mika Pantzar and Minna Lammi, National Consumer Research Centre, Finland.






  4. Serendipitous effects in digitalized markets: The case of the DataCrawler recommendation agent. Jean-Sébastien Vayre, Université Toulouse Jean Jaurès, France; Lucie Larnaudie, Centre Universitaire Jean-François Champollion, France and Aude Dufresne, Université de Montréal, Canada.






  5. Extending the mind: Digital devices and the transformation of consumer practices. Rebecca Jenkins, Bournemouth University, United Kingdom & Janice Denegri-Knott, Bournemouth University, United Kingdom.






  6. Promoting ethical consumption: The construction of smartphone apps as ‘ethical’ choice prescribers. Lena Hansson, University of Gothenburg, Sweden.






  7. Tracing the sex of big data (or configuring digital consumers). Magdalena Petersson McIntyre, University of Gothenburg, Sweden.






  8. "Write something": The shaping of ethical consumption on Facebook. Niklas Sörum, University of Gothenburg, Sweden and Christian Fuentes, University of Gothenburg, Sweden.






  9. Digitalized music: Entangling consumption practices. Johan Hagberg, University of Gothenburg, Sweden and Hans Kjellberg, Stockholm School of Economics, Sweden.






  10. Marketing and cyberspace: William Gibson’s vi

Franck Cochoy is Professor of Sociology at the University of Toulouse Jean Jaures and a member of LISST-CNRS, France. He works in the field of economic sociology, with a focus on the human and technical mediations that frame the relationship between supply and demand. He has published several books in both French and English including On the origins of self-service (Routledge, forthcoming).



Johan Hagberg, PhD, is a Senior Lecturer in Marketing at the School of Business, Economics and Law, University of Gothenburg. His research examines market practices in the field of retailing.  His current work investigates consumer logistics, digitalization of consumption and retailing.



Niklas Hansson is PhD in European Ethnology and senior researcher at the Centre for Consumer Science, University of Gothenburg, Sweden. His current work examines digitalization of ethical consumption practices, consumer logistics and marketization of cultural heritage on second hand markets in the Swedish context.



Magdalena Petersson McIntyre is PhD in European Ethnology and Associate Professor at the Centre for Consumer Science, University of Gothenburg, Sweden. Her research interests are within consumption, gender and retail and she has published on fashion, service work and normativity.

Cochoy, Franck Professeur de sociologie a l'Universite Toulouse I... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia