• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Digitales Dialogmarketing: Grundlagen, Strategien, Instrumente » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Digitales Dialogmarketing: Grundlagen, Strategien, Instrumente

ISBN-13: 9783658289584 / Niemiecki / Twarda / 2021 / 847 str.

Heinrich Holland
Digitales Dialogmarketing: Grundlagen, Strategien, Instrumente Holland, Heinrich 9783658289584 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Digitales Dialogmarketing: Grundlagen, Strategien, Instrumente

ISBN-13: 9783658289584 / Niemiecki / Twarda / 2021 / 847 str.

Heinrich Holland
cena 525,44
(netto: 500,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 504,43
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Springer Gabler
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783658289584
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2. Aufl. 2021
Ilość stron:
847
Waga:
1.38 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 4.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Grundlagen des Dialogmarketings.- Strategien des Dialogmarketings.- Data Driven Dialogmarketing.- Medien des Dialogmarketings.- Strategien des Online-Marketings.- Instrumente des Online-Marketings.- Social Media Marketing.- Crossmediales Marketing.

Prof. Dr. Heinrich Holland lehrt an der University of Applied Sciences in Mainz und ist Akademieleiter der Deutschen Dialogmarketing Akademie (DDA), er wurde in die Hall of Fame des Direktmarketings aufgenommen. Er ist Verfasser und Herausgeber zahlreicher Veröffentlichungen zum Thema Dialogmarketing.

In diesem Band wird der aktuelle Stand des Digitalen Dialogmarketings durch ausgewiesene Spezialisten der Branche detailliert erörtert. Experten aus Agenturen und Unternehmen sowie Hochschulen stellen in ihren Beiträgen die theoretischen Grundlagen des Dialogmarketings und die Anwendung in der Praxis dar. Die Themengebiete umfassen alle relevanten Aspekte wie Crossmedia-Kommunikation, CRM, Big Data, E-Mail- und Mobile Marketing, Suchmaschinenmarketing, Social Media Marketing, Customer Experience und Künstliche Intelligenz. Ein unverzichtbares Grundlagenwerk für Marketingverantwortliche, Praktiker im Dialog- und Online-Marketing sowie für Studierende. Die 2. Auflage wurde umfassend überarbeitet und um aktuelle Entwicklungen ergänzt.

Der Inhalt

  • Grundlagen, Strategien und Medien des Dialogmarketings
  • Data Driven Dialogmarketing
  • Strategien und Instrumente des Online-Marketings
  • Social Media Marketing
  • Crossmediales Marketing

Der Herausgeber

Prof. Dr. Heinrich Holland lehrt an der University of Applied Sciences in Mainz und ist Mitglied Zahlreicher Beiräte und Jurys. Im Jahr 2004 wurde er in die Hall of Fame des Direktmarketings aufgenommen. Er ist Verfasser und Herausgeber einer großen Anzal von Veröffentlichungen zum Thema Dialogmarketing.




Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia