• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Digitale Musikdistribution: Wertschöpfungsstrategien und die Auswirkungen auf den Musikmarkt » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Digitale Musikdistribution: Wertschöpfungsstrategien und die Auswirkungen auf den Musikmarkt

ISBN-13: 9783640259762 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 64 str.

Christian Sohn
Digitale Musikdistribution: Wertschöpfungsstrategien und die Auswirkungen auf den Musikmarkt Sohn, Christian 9783640259762 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Digitale Musikdistribution: Wertschöpfungsstrategien und die Auswirkungen auf den Musikmarkt

ISBN-13: 9783640259762 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 64 str.

Christian Sohn
cena 159,82 zł
(netto: 152,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 158,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Studienarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Multimedia, Internet, neue Technologien, Note: 1,3, Hochschule der Medien Stuttgart, Veranstaltung: Wissenschaftliches Arbeiten, 19 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Deutsch, Abstract: Durch die Veranderungen des Internets und die Digitalisierung der Musik, ergeben sich in der Musikbranche neue Problemstellungen. Welche Chancen und Moglichkeiten bieten sich fur die Musikunternehmen im Online-Handel mit Musikdownloads? Das veranderte Konsumverhalten zwingt die Musikanbieter sich neu zu orientieren und anzupassen. Durch den Wandel der traditionellen Wertschopfungskette verandern sich die Marktstrukturen und es bilden sich neue Geschaftsmodelle und Strategien in der digitalen Musikwirtschaft. Technische und rechtliche Entwicklungsprozesse begleiten den Wandel. Der Musikmarkt ist im Moment nicht ausgeglichen. Der Ruckgang im physischen Tontragerhandel, aufgrund illegaler Downloads, kann durch das anbieten von digitalen Musiktiteln nicht kompensiert werden. In der vorliegenden Arbeit werden die Bereiche der Musikwirtschaft, Branchenstrukturen, sowie verschiedene Themenbereiche der Wertschopfung behandelt. Schlagworter: Musikwirtschaft, digitale Musikdistribution, Musikmarkt, Musikmanagement, Musikindustrie Due to changes of the Internet and the digitalization of the music, new problems in the music business are coming up. What kind of chances and possibilities will come along with music downloads for music enterprises in the e-commerce? The music labels are forced to realign and to adapt themselves in a new way to the market because of the changed consumer behavior. Through the change of the traditional value chain the market structures are changing and new business models and strategies are developing in the digital music business. The change is accompanied by technical and legal development processes. The music market is not balanced at the moment. The decrease of the physical sound car

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Social Science > Media Studies
Computers > Design, Graphics & Media - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783640259762
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
64
Waga:
0.09 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.38
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia