• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Digital influencers: Who are they and how do they influence? » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Digital influencers: Who are they and how do they influence?

ISBN-13: 9786202368612 / Angielski / Miękka / 2025 / 228 str.

Fatima Ezzahra Khouiammi
Digital influencers: Who are they and how do they influence? Khouiammi, Fatima Ezzahra 9786202368612 Our Knowledge Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Digital influencers: Who are they and how do they influence?

ISBN-13: 9786202368612 / Angielski / Miękka / 2025 / 228 str.

Fatima Ezzahra Khouiammi
cena 465,83
(netto: 443,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 465,83
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The emergence of the Internet has given rise to e-leaders of opinion, influential individuals on social networks whose sphere of influence expands thanks to their online presence. Companies, aware of their power, are integrating them into their marketing strategies to stimulate consumer engagement with brands. However, academic literature remains divided on the specific characteristics of opinion e-leaders. The aim of this book is to define their profile and model their impact on consumer engagement. The methodology adopted begins with an exploratory netnographic study on Facebook, conducted on the page of an opinion e-leader, supplemented by qualitative interviews with the page's subscribers. This was followed by a confirmatory phase based on a quantitative survey of 318 Internet users. The proposed model aims to better understand the influence of these leaders on online consumer behavior.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Our Knowledge Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786202368612
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
228
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia