• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Digital Virtual Consumption » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Digital Virtual Consumption

ISBN-13: 9781138203075 / Angielski / Miękka / 2016 / 234 str.

Mike Molesworth; Janice Denegri Knott
Digital Virtual Consumption Mike Molesworth Janice Denegr 9781138203075 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Digital Virtual Consumption

ISBN-13: 9781138203075 / Angielski / Miękka / 2016 / 234 str.

Mike Molesworth; Janice Denegri Knott
cena 272,55
(netto: 259,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Digital media present opportunities for new types of consumption including desiring, buying, collecting, making, and even selling digital virtual goods. Analyses of consumption in the digital virtual realm are however limited. This collection brings together experienced researchers from the fields of consumer research, digital games, and virtual worlds to provide conceptual and empirical work that helps us understand these new and significant consumer activities. The chapters in this volume take stock of the emergence and likely importance of digital virtual consumption for consumer culture, including a review of both new and existing conceptual and methodological tools as well as a resource of key examples and analyses of practices.

Kategorie:
Informatyka, Internet
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > E-Commerce - Online Trading
Computers > Information Technology
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138203075
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
234
Waga:
0.33 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Introduction to Digital Virtual Consumption Janice Denegri-Knott and Mike Molesworth  Part 1: Contexts and Perspectives  2. A History of the Digitalization of Consumer Culture Vili Lehdonvirta  3. Young American Consumers and New Technologies Alladi Venkatesh and Nivein Behairy  4. True Values of False Objects: Virtual Commodities in Games David Myers  5. First Person Shoppers: Consumer Ways of Seeing in Videogames Mike Molesworth  6. Transforming Digital Virtual Goods into Meaningful Possessions Janice Denegri-Knott, Rebecca Watkins and Joseph Wood  7. Reflections in Spacetime: Reconsidering Kozinets (1999) Twelve Years Later Rob Kozinets  8. What Happens to Materiality in Digital Virtual Consumption? Paolo Magaudda  Part 2: Places and Practices  9. Online Investing as Digital Virtual Consumption: The Production of the Neoliberal Subject Detlev Zwick  10. Playing the Market and Sharing the Loot: Consumption Limits in a Virtual World Sandy Ross  11. Taking One – or Three – For the Team: Consumerism as Gameplay in Woot.com Melinda Jacobs  12. Creating Virtual Selves in Second Life Handan Vicdan and Ebru Ulusoy  13. Consumption Without Currency: The Role of the Virtual Gift Economy in Second Life Jennifer Martin  14. Eve Online as Meaningful Virtual World Pétur Jóhannes Óskarsson  15. Conclusions: Trajectories of Digital Virtual Consumption Mike Molesworth and Janice Denegri-Knott.  List of Contributors.  Notes.  Index

Janice Denegri-Knottis Lecturer ofConsumer Culture and Behaviour at the Bournemouth Media School, Bournemouth University, UK. Since 2001 she has been researching and publishing in the areas of digital virtual consumption and consumer/marketing research. Her research interests span from conceptualising and documenting digital virtual consumption and its practices, the emergence of media technology, the socio-historic patterning of consumption and more generally the subject of power in consumer and marketing research. Mike Molesworth is a Senior Lecturer at Bournemouth Media School, Bournemouth University, UKwhere he teaches and researches online culture, behaviour and consumer culture. He has published papers in international journals on topics relating to both consumer culture and videogames, andis co-editor with Richard Scullion and Lizzie Nixon of The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer (Routledge, 2010).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia