• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries: Production, Consumption and Entrepreneurship in the Digital and Sharing Economy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries: Production, Consumption and Entrepreneurship in the Digital and Sharing Economy

ISBN-13: 9780367351151 / Angielski / Twarda / 2020 / 276 str.

Marta Massi; Marilena Vecco; Yi Lin
Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries: Production, Consumption and Entrepreneurship in the Digital and Sharing Economy Massi, Marta 9780367351151 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries: Production, Consumption and Entrepreneurship in the Digital and Sharing Economy

ISBN-13: 9780367351151 / Angielski / Twarda / 2020 / 276 str.

Marta Massi; Marilena Vecco; Yi Lin
cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book investigates the effects of digital transformation on cultural organisations. With contributions from scholars globally, the book identifies managerial implications throughout. Valuable reading for researchers of arts and culture management, the creative industries and digital transformation more broadly.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Art > Museum Studies
Technology & Engineering > Telecommunications
Business & Economics > Nonprofit Organizations & Charities - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in the Creative and Cultural Industries
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367351151
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000939154
Ilość stron:
276
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
23.88 x 15.49 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Foreword (William J. Byrnes)  1. Digital Transformation in the Cultural and Creative Sectors (Marta Massi, Marilena Vecco & Yi Lin)  Part 1: Museums  2. The Impact of Technology on Visitor Immersion in Art Exhibitions (Antonella Carù, Piergiacomo Mion Dalle Carbonare, Maria Carmela Ostillio and Chiara Piancatelli)  3. From the Artwork to the Museum (Elena Di Raddo)  4. Museums and the Digital Revolution (Ludovico Solima)  5. The Changing Face of Museum Tour Guides (Luca Pirolo & Luigi Nasta)  Part 2: Cultural Heritage  6. Are Investments in the Digital Transformation of Cultural Heritage Effective? (Marilena Vecco and Andrej Srakar)  7. Crowdsourcing the Digital Transformation of Heritage (Trilce Navarrete)  Part 3: Creative Industries  8. Digital Music (R)evolution (Lorenzo Mizzau)  9. Digital Participation and Audience Enlargement in Classical and Popular Music in Spain (Juan D. Montoro-Pons and Manuel Cuadrado-Garcia)  10. Has Digital Transformation Impacted Gender Imbalance in Italian cinema? (Mariagrazia Fanchi and Matteo Tarantino)  11. Heritage, Luxury Fashion Brands and Digital Storytelling (Giada Mainolfi)  Part 4: Digital Tools for the Arts  12. Cultural Heritage on Social Media (Lala Hu and Mirko Olivieri)  13. Digital Workers, Wellbeing and Networking (Grant Hall, Raman Voranau & Ruth Rentschler)  14. The Impact of Digital Transformation on Fundraising for the Arts (Alex Turrini, B. Kathleen Gallagher and Marta Massi)  Afterword (François Colbert)



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia