• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Digital Transformation and Innovation in Tourism Events » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Digital Transformation and Innovation in Tourism Events

ISBN-13: 9781032220963 / Angielski / Twarda / 2022 / 238 str.

Azizul Hassan
Digital Transformation and Innovation in Tourism Events Azizul Hassan 9781032220963 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Digital Transformation and Innovation in Tourism Events

ISBN-13: 9781032220963 / Angielski / Twarda / 2022 / 238 str.

Azizul Hassan
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book provides a comprehensive treatment of the nature of tourism, events and practices in the digital context. It will be a useful reference to those researching on tourism, culture, hospitality and marketing and as well as destination planners, regulators, certification bodies, local tourism board authorities and policy makers.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > International - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Advances in Management and Business Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032220963
Rok wydania:
2022
Numer serii:
000035334
Ilość stron:
238
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part One Conceptual Discussions 1. Digital Innovation in Tourism Events: Theoretical Underpinnings and Conceptual Discussions Part Two Cases from Asia 2. Events at Nature-based Destinations of Bangladesh: Use of Information and Communication Technology in Marketing 3. Exploring the Light Show Landscaping at Traditional Festivals and Events in China 4. Goddess in Digital Space: A Study on Dynamics of Digitalization in Autumn Festival of India 5. Kaamatan Goes Virtual: Utilizing Social Media in Promoting Tourism Event 6. Impact of Online and Social Media Platforms in Organizing the Events: A Case Study on Coke Fest and Pakistan Super League 7. Technology Application in Tourism Events: Reflections on a Case Study of a Local Food Festival in Thailand 8. An Assessment on Strengthening the Attractiveness of Turkey’s Event and Festival Tourism with Innovative Technology Efforts 9. Technology Application in Tourism Events: Case of Africa Part Three Technology Application in Tourism Events: Case of Australia 10. The Ubiquitous Role of Mobile Technology Application in the Australian Open  Part Four Cases from Europe 11. Technological Innovations in Event Sport Tourism: Case Study of the 2021 Sabre World Cup in Budapest in Hungary 12. Technology and Events: The Case of Note di Fuoco Festival in Calabria in South Italy 13. The Event ‘‘7 Wonders of Gastronomy’’ and the Digitalization of Communication in the Portuguese Context 14. Reimagining Tourism Events: Spain’s Preparation for the Return of a Healthier Breed of Tourists Part Five Cases from North America 15. Surviving the COVID-19 Pandemic: How Technology is Getting the Tourism Industry Back on its Feet in the USA Part Six Cases from South America 16. Technology in Tourist Events: A Study of Rock in Rio Brazil from the Perspective of its Stakeholders 17. The Sacred in Cyberspace: The Taper of Our Lady of Nazareth Religious Event and Technology Application in the (Re) Construction of Territorial and Touristic Identities in Belém do Pará, Brazil Part Seven Future Research Directions  18. COVID-19 Effects on Tourism Events, Technology Acceleration and Future Research Directions

Azizul Hassan is a member of the Tourism Consultants Network of the UK Tourism Society, and has been working for the tourism industry as a consultant, academic, and researcher for over 20 years. His research interest areas are technology-supported marketing and immersive technology applications in the tourism and hospitality industry, and technology-influenced marketing suggestions for sustainable tourism and hospitality industry in developing countries.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia