• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Digital Signage Am Point of Sale: Der Einfluss Von Emotionen Auf Das Konsumentenverhalten » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Digital Signage Am Point of Sale: Der Einfluss Von Emotionen Auf Das Konsumentenverhalten

ISBN-13: 9783658290023 / Niemiecki / Miękka / 2020 / 117 str.

Ricarda Carina Rainer
Digital Signage Am Point of Sale: Der Einfluss Von Emotionen Auf Das Konsumentenverhalten Rainer, Ricarda Carina 9783658290023 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Digital Signage Am Point of Sale: Der Einfluss Von Emotionen Auf Das Konsumentenverhalten

ISBN-13: 9783658290023 / Niemiecki / Miękka / 2020 / 117 str.

Ricarda Carina Rainer
cena 245,09 zł
(netto: 233,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 234,19 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > E-Commerce - Online Trading
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Bestmasters
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783658290023
Rok wydania:
2020
Dostępne języki:
Numer serii:
000477227
Ilość stron:
117
Waga:
0.17 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.74
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Digitalisierung am Point of Sale.- Digital Signage als Ladengestaltungselement.- Einfluss von Ladengestaltung auf die Emotionen.

Ricarda C. Rainer, MSc studierte Marketing & Strategic Management an der Universität Wien. Derzeit arbeitet sie als Projektleiterin in einem renommierten Marketingforschungsunternehmen.

 

Ricarda C. Rainer untersucht, ob ein emotionsadaptiertes Targeting mittels Digital Signage (DS) am Point of Sale gewinnbringend ist. Im Mittelpunkt steht die Frage, ob bei positiver bzw. negativer Stimmung die Bewerbung unterschiedlicher Produkte sinnvoll ist und wie diese Inhalte gestaltet werden sollen. Ein emotionsorientiertes Targeting ist mittels Digital-Signage-Bildschirmen durch die Installierung einer Kamera und einer Emotionserkennungssoftware am Point of Sale möglich. Ein Laborexperiment mit acht Experimentalgruppen und knapp 200 Teilnehmern zeigt, ob bei negativer bzw. positiver Stimmung ein emotionaler oder ein informativer DS Inhalt zu verändertem Kaufverhalten führt. Zusätzlich wird die Produktgruppe berücksichtig. Insgesamt kann mit dieser Arbeit das große Potential von emotionsadaptiertem Targeting im Handel gezeigt werden.

Inhalt

  • Digitalisierung am Point of Sale
  • Digital Signage als Ladengestaltungselement
  • Einfluss von Ladengestaltung auf die Emotionen

Die Zielgruppen

  • Dozenten und Studenten der Wirtschaftswissenschaften mit dem Schwerpunkt Marketing, Kommunikationsmanagement und der Psychologie
  • Fach- und Führungskräfte im Bereich Marketing und Ladengestaltung mit dem Schwerpunkt Point of Sale

Die Autorin

Ricarda C. Rainer, MSc studierte Marketing & Strategic Management an der Universität Wien. Derzeit arbeitet sie als Projektleiterin in einem renommierten Marketingforschungsunternehmen. 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia