• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Digital Pricing Strategy: Capturing Value from Digital Innovations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Digital Pricing Strategy: Capturing Value from Digital Innovations

ISBN-13: 9781032127729 / Angielski / Miękka / 2023 / 272 str.

Stephan M. Liozu; Andreas Hinterhuber
Digital Pricing Strategy: Capturing Value from Digital Innovations Stephan M. Liozu Andreas Hinterhuber 9781032127729 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Digital Pricing Strategy: Capturing Value from Digital Innovations

ISBN-13: 9781032127729 / Angielski / Miękka / 2023 / 272 str.

Stephan M. Liozu; Andreas Hinterhuber
cena 205,23 zł
(netto: 195,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Digital Pricing Strategy provides a best practice overview of how companies design, analyse and execute digital pricing strategies.

Digital Pricing Strategy provides a best-practice overview of how companies design, analyse and execute digital pricing strategies. Bringing together insights from academic and professional experts globally, the text covers essential areas of the value and pricing of data, platform pricing, pricing of subscriptions and monetization of the global environment.

Case studies, examples and interviews from leading organizations, including Zuora, Honeywell, Relayr, Alcatel Lucent, ABB, Thales and General Electric, illustrate key concepts in practice. To aid student learning, chapter objectives, summaries and key questions feature in every chapter, alongside PowerPoint slides and a test bank available online for lecturers.

Comprehensive and applied in its approach, this text provides postgraduate, MBA and Executive Education students with an understanding of the capabilities, processes and tools that enable executives to effectively implement digital transformations and capture value from digital innovations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Finanse przedsiębiorstwa
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032127729
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
272
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Table of Contents

Introduction

Section 1: Digital Pricing

Chapter 1: The Essential Ingredient for More Effective Digital Pricing: Value

Chapter 2: Publish Your Prices

Chapter 3: Dynamic Pricing Process: How to Transition from Fixed to Dynamic Pricing?

Chapter 4: Realizing Your Monetization Potential Needs Customer Value Management

Chapter 5: Measure and Quantify the Value of Your Digital Solution

Section 2: Software and Subscription-Based Pricing

Chapter 6: Price Increase for Discounted Customers in SaaS: Pricing Research Description and Success Story

Chapter 7: SaaS Pricing: From Subscriptions to Usage-Based Pricing Models

Chapter 8: The Digital Pricing Framework: Best Practices in B2B Pricing and Offer Design

Chapter 9: Tapping into the Subscriber Psychology with Good-Better-Best: Is There an Optimal Ratio Between Tiers?

Chapter 10: Value-Based Pricing of Smart-Product-Service Offerings in the Manufacturing Industry

Chapter 11: Price Sensitivity Meter and Conjoint Analysis as Tools to Set Your Industrial Subscription Pricing

Section 3: The Value and Pricing of Data

Chapter 12: Overcoming Real-World Challenges in B2B Digital Pricing Transformation

Chapter 13: Holistic Approach to Market Segmentation of Industrial Smart Services: What Is the True Value of Data?

Chapter 14: Three Considerations for Data Monetization and Value Creation in the Digital Age

Chapter 15: The Economics of AI: How to Shift Data Projects from Cost to Revenue Center

Chapter 16: The Pricing of Data: An Interview with Jian Pei, Simon Fraser University

Section 4: The Pricing of Platforms and Marketplace

Chapter 17: Marketplace Monetization Methods

Chapter 18: The Monetization of Marketplaces and Platforms in the Context of Web 3.0

Chapter 19: Pricing in Platforms and Marketplaces: A Primer in Understanding All the Dimensions of the Pricing Problem and Opportunity in Marketplace-Platforms

Chapter 20: Online Pricing Experimentation

Section 5: Pricing and Artificial Intelligence

Chapter 21: AI and Its Impact on Pricing Technology

Chapter 22: Why AI Transformations Should Start with Pricing

Chapter 23: Digitization of the B2B Pricing—A Fundamental Shift Required

Chapter 24: Value-Based Offers Assisted by Artificial Intelligence

Chapter 25: Digital Transformation: How to Convert a Buzzword into Real Bottom-Line Value



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia