• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Digital Play and Technologies in the Early Years » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Digital Play and Technologies in the Early Years

ISBN-13: 9780367665067 / Angielski / Miękka / 2020 / 118 str.

Christine Stephen; Liz Brooker; Pamela Oberhuemer
Digital Play and Technologies in the Early Years Christine Stephen Liz Brooker Pamela Oberhuemer 9780367665067 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Digital Play and Technologies in the Early Years

ISBN-13: 9780367665067 / Angielski / Miękka / 2020 / 118 str.

Christine Stephen; Liz Brooker; Pamela Oberhuemer
cena 203,98
(netto: 194,27 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Despite much popular and policy interest in young children’s interactions with digital technologies, our understanding of the influence of these technologies on playing and learning, and on the role of educators, is surprisingly limited. This book fills in the gaps of our existing understanding of the field, focusing on the how and why of encoun

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Political Science > History & Theory - General
Social Science > General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367665067
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
118
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction  1. The role of parents and parental mediation on 0–3-year olds’ digital play with smart devices: Estonian parents’ attitudes and practices  2 Digital play: a new classification  3. Interlaced social worlds: exploring the use of social media in the kindergarten  4. An ecological exploration of young children’s digital play: framing children’s social experiences with technologies in early childhood  5. Digital play as a means to develop children’s literacy and power in the Swedish preschool  6. Teachers’ dispositions towards the role of digital devices in play-based pedagogy in early childhood education  7. Developing a measure to understand young children’s Internet cognition and cyber-safety awareness: a pilot test

Christine Stephen researches children’s learning in the early years and the ways in which this is supported in preschool settings and at home. She has co-directed a series of studies of young children’s encounters with digital technology and has co-authored many journal articles and two books about growing up with new technologies. Her concern with the influence of culture and children’s everyday life at home and in their educational settings is reflected in her research on their play and learning in a digital age.



Liz Brooker was an early-years teacher before returning to research and teach at London University Institute of Education, UK, in 1996. Her work has frequently examined early transitions in children’s lives, from home to nursery and through the subsequent phases of schooling. She was an editor of Early Years until 2017.



Pamela Oberhuemer is a Visiting Research Fellow at the State Institute of Early Childhood Research, Munich, Germany. Her main research and publication focus is on Early Childhood Education and Care (ECEC) systems in the European context, particularly on cross-national issues relating to the early-childhood workforce. She was an editorial board member of Early Years from 1998—2006 and joined the editorial team in 2007.



Rod Parker-Rees is a Visiting Research Fellow at the Plymouth Institute of Education, University of Plymouth, UK, where he was formerly coordinator of Early Childhood Studies. He has been a co-editor of Early Years since 1999. Once upon a time he was a nursery teacher in Bristol.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia