• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Digital Paper: A Manual for Research and Writing with Library and Internet Materials » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Digital Paper: A Manual for Research and Writing with Library and Internet Materials

ISBN-13: 9780226167640 / Angielski / Twarda / 2014 / 272 str.

Andrew Delano Abbott
Digital Paper: A Manual for Research and Writing with Library and Internet Materials Abbott, Andrew 9780226167640 University of Chicago Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Digital Paper: A Manual for Research and Writing with Library and Internet Materials

ISBN-13: 9780226167640 / Angielski / Twarda / 2014 / 272 str.

Andrew Delano Abbott
cena 409,92 zł
(netto: 390,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 406,56 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Today s researchers have access to more information than ever before. Yet the new material is both overwhelming in quantity and variable in quality. How can scholars survive these twin problems and produce groundbreaking research using the physical and electronic resources available in the modern university research library? In "Digital Paper, "Andrew Abbott provides some much-needed answers to that question.
Abbott tells what every senior researcher knows: that research is not a mechanical, linear process, but a thoughtful and adventurous journey through a nonlinear world.He breaks library research down into seven basic and simultaneous tasks: design, search, scanning/browsing, reading, analyzing, filing, and writing. He moves the reader through the phases of research, from confusion to organization, from vague idea to polished result. He teaches how to evaluate data and prior research; how to follow a trail to elusive treasures; how to organize a project; when to start over; when to ask for help. He shows how an understanding of scholarly values, a commitment to hard work, and the flexibility to change direction combine to enable the researcher to turn a daunting mass of found material into an effective paper or thesis.
More than a mere how-to manual, Abbott s guidebook helps teach good habits for acquiring knowledge, the foundation of knowledge worth knowing. Those looking for ten easy steps to a perfect paper may want to look elsewhere. But serious scholars, who want their work to stand the test of time, will appreciate Abbott s unique, forthright approach and relish every page of "Digital Paper.""

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Reference > Research
Language Arts & Disciplines > Style Manuals
Language Arts & Disciplines > Library & Information Science - General
Wydawca:
University of Chicago Press
Seria wydawnicza:
Chicago Guides to Writing, Editing, & Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780226167640
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000108838
Ilość stron:
272
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia