• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Digital Analytics for Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Digital Analytics for Marketing

ISBN-13: 9780367456412 / Miękka / 2024 / 320 str.

Marshall Sponder
Digital Analytics for Marketing Marshall Sponder 9780367456412 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Digital Analytics for Marketing

ISBN-13: 9780367456412 / Miękka / 2024 / 320 str.

Marshall Sponder
cena 243,34 zł
(netto: 231,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This second edition of Digital Analytics for Marketing provides students with a comprehensive overview of the tools needed to measure digital activity and implement best practices when using data to inform marketing strategy.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Mastering Business Analytics
ISBN-13:
9780367456412
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
320
Wymiary:
25.4 x 17.8
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

.

1. Introduction to Digital Marketing and Analytics 2. Digital Marketing KPIs, Strategy, Ecosystems, Governance, and More 3. The Evolution of Digital Analytics and the Internet 4. The Growth and Relevance of Social Media in Analytics and Digital Marketing 5. Data for Digital Marketing Analytics 6. Social Media Analytics for Digital Marketing 7. Actions, Hyperlink, and Mobile Analytics in Digital Marketing 8. Advanced AI and Algorithms 9. Basic Web Analytics and Web Intelligence 10. Advanced Web Analytics and Web Intelligence 11. Aligning Digital Marketing with Business Strategy 12. Deriving Strategic Insights and ‘Digital Value’ from Digital Marketing Analytics

Dr. A. Karim Feroz is a research scientist with expertise in digital transformation, digital business strategy, and Industry 4.0. He has an MBA (strategic management focus) and a PhD in the field of ICT (information and telecommunication technology) management from South Korea’s number one ranked elite research university, KAIST (Korea Advanced Institute of Science and Technology). He has more than five years of research experience in academic, policy, business, and strategic management settings. He has experience in the government and private sectors as well as in NGOs in Afghanistan and South Korea.

Gohar F. Khan is a Senior Lecturer at the University of Waikato, New Zealand. His research interests include social media analytics, social media adoption/use, and network analysis. His work on social media and information systems has appeared in several refereed journals, conference proceedings, and books.

Marshall Sponder holds a dual appointment as a faculty lecturer at Zicklin School of Business, Baruch College, USA, where he teaches digital analytics, text analytics, and Internet marketing to graduate and undergraduate students and an associate professor of professional practice at Rutgers Business School, USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia