• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Differing Outlook of Contemporary Advertising » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Differing Outlook of Contemporary Advertising

ISBN-13: 9783631803714 / Angielski / Miękka / 2019 / 296 str.

OEmer Aydinlioglu
Differing Outlook of Contemporary Advertising OEmer Aydinlioglu   9783631803714 Peter Lang AG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Differing Outlook of Contemporary Advertising

ISBN-13: 9783631803714 / Angielski / Miękka / 2019 / 296 str.

OEmer Aydinlioglu
cena 339,65
(netto: 323,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 338,26
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Advertising is a broad concept and has an ever-shifting nature. The methods and strategies are differing day by day. The practice fields of advertising vary relatively and largely, and the consumers of today like Y and Z generations make it necessary for the corporations to take the essential precautions. Against the current conjunctures and fluctuations in technology, economy and politics, advertising is one of the key concepts that the corporations focus on. In this sense, the book gathers 12 different chapters related to advertising. The chapters contain valuable and up-to-date information on advertising. This study will not only broaden the reader's horizon but also fulfil the increasing need in the field of contemporary advertising.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Art > Business Aspects
Performing Arts > Film - General
Wydawca:
Peter Lang AG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783631803714
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
296
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.57
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Articulating Diversity, Decoding Polarization: Online Responses to Coca Cola's Memleket Advertisement (Alparslan Nas) - University Students' Motivations for Watching Social Media Advertisements: A Study in the Context of Uses and Gratifications Theory (Ersin Diker /Zekiye Tamer Gencer) - Public Response to 'Coup Attempt' through Media: An Analysis of the July 15 Advertisements in Hürriyet Newspaper (Dilara Nergishan Koçer) -The Transformation of the Perception of Hegemonic Masculinity in Cinema through Television Advertisements (Ömer Aydinlioglu /Gökhan Gültekin) - The Use of Sexuality in Advertisements of New Media in the Context of Reversing Social Norms (Sefer Kalaman) - Sponsored Ads in Instagram as a Marketplace and the Concept of Social Affiliation (Naim Çetintürk / Emel Poyraz) - A General Overview on Turkish Comedy Movies in the Context of Advertising Discourses (Birgül Alici) - Philanthropic Advertising: Creative Ways to Raise Awareness of Humanitarian Issues (Gonca Uncu) - Ruling Consumers' Subconscious through Subliminal Symbols in Advertisements (Gül Dilek Türk) - Analysing Political Advertising in the Context of New Media Literacy (Hacer Dolanbay) - The Commercial Film for the 15th Istanbul Biennial as an Example for an Interactive Art: #Biennialinthecity (Rabia Demir / Gönül Cengiz) - Commodity Fetishism and Advertising (Ibrahim Kiçir / Celil Ünal)

Ömer Aydinlioglu worked as Research Assistant at the Faculty of Communication in Sivas Cumhuriyet University between 2013 and 2018 and received a PhD degree in Public Relations and Publicity at Marmara University in 2018. He became Assistant Professor at the Faculty of Communication in Sivas Cumhuriyet University in 2019. His research fields include public relations, advertising, branding and social responsibility.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia