• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Die kinofilmischen Wirkungsweisen im Sound Branding von TV-Werbespots : Am Beispiel von Autowerbung » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Die kinofilmischen Wirkungsweisen im Sound Branding von TV-Werbespots : Am Beispiel von Autowerbung

ISBN-13: 9783639882483 / Niemiecki / Miękka / 2016 / 192 str.

Anna-Maria Bartsch
Die kinofilmischen Wirkungsweisen im Sound Branding von TV-Werbespots : Am Beispiel von Autowerbung Bartsch, Anna-Maria 9783639882483 AV Akademikerverlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Die kinofilmischen Wirkungsweisen im Sound Branding von TV-Werbespots : Am Beispiel von Autowerbung

ISBN-13: 9783639882483 / Niemiecki / Miękka / 2016 / 192 str.

Anna-Maria Bartsch
cena 320,86
(netto: 305,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 320,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Anna-Maria Bartschs Interesse an Fernsehsound und Kinoklang begründet das Sound Branding-Thema der hier veröffentlichten Arbeit im Hauptfach Medien- und Kommunikationswissenschaften. Aus den Einsichten dieser Arbeit entwickelte sie das Konzept für ein Tool zum Design und zur Evaluation von Markenklang, das bei Groves Sound Branding in Hamburg weiter entwickelt wurde und auf dem Audio Branding Kongress der Audio Branding Academy in Oxford 2012 unter dem Namen "Brand Sounder" vorgestellt wurde.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
AV Akademikerverlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783639882483
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
192
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Anna-Maria Bartsch schloss den M.A. der Medien-/ Kommunikationswissenschaften, Anglistik/Amerikanistik und Germanistischen Literaturwissenschaft 2011 an der Martin-Luther-Universität in Halle (Saale) ab.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia