• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Die emotionale Reaktion auf Online-Werbeformen : Entwicklung eines Messinstrumentes » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Die emotionale Reaktion auf Online-Werbeformen : Entwicklung eines Messinstrumentes

ISBN-13: 9783639158076 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 500 str.

Michaela Brank
Die emotionale Reaktion auf Online-Werbeformen : Entwicklung eines Messinstrumentes Brank, Michaela 9783639158076 VDM Verlag Dr. Müller - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Die emotionale Reaktion auf Online-Werbeformen : Entwicklung eines Messinstrumentes

ISBN-13: 9783639158076 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 500 str.

Michaela Brank
cena 354,20
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Da in d. Internet-Ökonomie d. Aufmerksamkeit u.Wahrnehmung d. NachfragerInnen besonders knappeRessourcen sind, werden immer neuereOnline-Werbemittel, mit dem Ziel, noch mehrAufmerksamkeit zu erregen, generiert.Die Frage, d. sich sowohl für werbetreibendeUnternehmen als auch für Web-Site BetreiberInnenstellt bzw. stellen sollte, ist, ob d. Verwendung vonWerbemitteln wie New-Window-Ads u. Layer-Ads - d.sich unaufgefordert einblenden u. den Content d.gerade betrachteten Web-Page überlagern - nicht auchunerwünschte Effekte mit sich bringt.Bei d. direkten Frage nach der Akzeptanz, demGefallen u. der "störenden" Eigenschaft von Werbungim Allgemeinen sowie von konkreten Werbeformen seiVorsicht geboten. Es geht nicht darum herauszufinden,ob InternetnutzerInnen an sich Werbung mögen, sondernvielmehr darum d. Frage zu klären, welcheOnline-Werbeformen eher akzeptiert werden.In der vorliegenden Arbeit wird sich d. Frage,inwieweit Werbung bzw. einzelne Eigenschaften vonWerbemitteln als "störend" empfunden werden u. welchemöglichen Reaktanzen bei InternetuserInnen alsReaktion auf diese Werbeformen hervorgerufen werden,aus der Sicht d. Emotionstheorie angenähert.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
VDM Verlag Dr. Müller
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783639158076
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
500
Wymiary:
0x22x0
Oprawa:
Miękka

Michaela Brank (geb. Boucek), Mag. rer. soc. oec.: Studium der
Internationalen Betriebswirtschaft mit Schwerpunkt Marketing u.
Wirtschaftsinformatik an der Universität Wien, bisheriger
beruflicher Werdegang: Universität Wien, Mitarbeiterin im
Lehrbetrieb, derzeit Leitung Field Management bei der marketmind
GmbH, Wien



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia