• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Die Werbewirkung Von Sportsponsoring » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Die Werbewirkung Von Sportsponsoring

ISBN-13: 9783835005280 / Niemiecki / Miękka / 2006 / 258 str.

Thade Dudzik; Prof Dr Andrea Groppel-Klein
Die Werbewirkung Von Sportsponsoring Gröppel-Klein, Prof Dr Andrea 9783835005280 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Die Werbewirkung Von Sportsponsoring

ISBN-13: 9783835005280 / Niemiecki / Miękka / 2006 / 258 str.

Thade Dudzik; Prof Dr Andrea Groppel-Klein
cena 245,09
(netto: 233,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 234,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Thade Dudzik zeigt, dass Sponsoring fur einen zusatzlichen positiven Imageeffekt sorgen kann. Hierbei ist allerdings nicht die Popularitat des Sponsorships entscheidend, sondern die ex ante bestehende Verbindung zwischen Marke und Sport. Fehlt eine Verbindung, dann bleibt die Wirkung im besten Falle aus, das Sponsoring kann sich aber auch negativ niederschlagen.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Forschungsgruppe Konsum Und Verhalten
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783835005280
Rok wydania:
2006
Wydanie:
2006
Ilość stron:
258
Waga:
0.33 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Sponsoring im Kommunikations-Mix Kontakt mit der Sponsoringbotschaft Wirkung der Sponsoringbotschaft Sponsoringwirkung in Werbeanzeigen Sponsoringwirkung an sich Wirkung von Sport-Testimonials Wirkung von Sportereignissen Empfehlung für Sponsoren

Dr. Thade Dudzik promovierte bei Prof. Dr. Andrea Gröppel-Klein am Lehrstuhl für Internationales Marketing, Konsum und Handel der Europa-Universität Viadrina in Frankfurt (Oder). Er ist Berater bei Simon – Kucher & Partners Strategy & Marketing Consultants in Bonn.

Sportsponsoring ist fester Bestandteil im Kommunikations-Mix vieler Unternehmen. Da das Umfeld einer Sportveranstaltung selten günstige Bedingungen zur bewussten Wahrnehmung bietet, integrieren die Sponsoren ihre Sponsorships zunehmend in die Werbung, um die gewünschte Aufmerksamkeit für ihr Engagement sicherzustellen.

Thade Dudzik analysiert in drei experimentellen Studien, ob Sponsorships einfachen Sportbotschaften in Werbeanzeigen überlegen sind. Es wird deutlich, dass Sponsoring für einen zusätzlichen positiven Imageeffekt sorgen kann. Hierbei ist allerdings nicht die Popularität des Sponsorships entscheidend, sondern die ex ante bestehende Verbindung zwischen Marke und Sport. Fehlt eine Verbindung, dann bleibt die Wirkung im besten Falle aus, das Sponsoring kann sich aber auch negativ niederschlagen.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia