• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Die Implementierung des Corporate Design : Ziele und Erfolgsfaktoren » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Die Implementierung des Corporate Design : Ziele und Erfolgsfaktoren

ISBN-13: 9783640245109 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 28 str.

Susann Engelmann
Die Implementierung des Corporate Design : Ziele und Erfolgsfaktoren Susann Engelmann 9783640245109 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Die Implementierung des Corporate Design : Ziele und Erfolgsfaktoren

ISBN-13: 9783640245109 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 28 str.

Susann Engelmann
cena 145,68
(netto: 138,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 145,27
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Studienarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich BWL - Unternehmensfuhrung, Management, Organisation, Note: 2,3, Universitat Kassel, 20 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Deutsch, Abstract: Es gibt eine Vielzahl von Corporate Design Definitionen die jeweils in enger Verbindung mit dem dazugehorigen Corporate Identity Modell stehen. Die Corporate Identity setzt sich aus den Bereichen der Corporate Behaviour, Corporate Communication und dem Corporate Design zusammen. Diese Begriffe sind nicht gleich zusetzen. Das Corporate Design beschaftigt sich mit dem unverwechselbaren Erscheinungsbild eines Unternehmens, wahrend das Corporate Behaviour das in sich schlussige Verhalten einer Organisation darstellt und Corporate Communication sich auf die homogene Mitarbeiter- sowie Unternehmenskommunikation beschrankt (Kiessling & Babel 2007, S. 54/73).

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783640245109
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
28
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 0.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia