• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Didaktik and/or Curriculum: An International Dialogue » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Didaktik and/or Curriculum: An International Dialogue

ISBN-13: 9780820433851 / Angielski / Miękka / 2002 / 368 str.

Didaktik and/or Curriculum: An International Dialogue  9780820433851 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Didaktik and/or Curriculum: An International Dialogue

ISBN-13: 9780820433851 / Angielski / Miękka / 2002 / 368 str.

cena 204,95
(netto: 195,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 204,32
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

With the increasing interdependence and harmonization of educational systems and achievement expectations, the necessity to cooperate across national borders and differences is becoming more evident. A serious problem that has not received sufficient attention arises from different concepts of the planning and implementation of teaching. Two basic models predominate internationally: the Anglo-Saxon tradition of curriculum and the Continental European tradition of Didaktik. Didaktik and/or Curriculum presents core issues of an international dialogue aiming at a comparative analysis of both traditions as an indispensable precondition for mutual understanding and successful cooperation.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
History > Study & Teaching
Education > Curricula
Education > Adult & Continuing Education
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780820433851
Rok wydania:
2002
Wydanie:
Revised
Numer serii:
000000943
Ilość stron:
368
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Bjørg B. Gundem / Stefan Hopmann: Introduction: Didaktik Meets Curriculum - William A. Reid: Systems and Structures or Myths and Fables? A Cross-Cultural Perspective on Curriculum Content - Rudolf Künzli: The Common Frame and the Places of Didaktik - Ian Westbury: Didaktik and Curriculum Studies - David Hamilton: Didaktik, Deliberation, Reflection (In Search of the Commonplaces) - O. L. Davis, Jr.: The Theoretic Meets the Practical: The Practical Wins - Ewald Terhart: Changing Concepts of Curriculum: From «Bildung» to «Learning» to «Experience» Developments in (West)Germany from the 1960s to 1990 - Erik Wallin: Changing Paradigms of Curriculum and/or Didaktik? - Ulf P. Lundgren: The Making of Curriculum Making: Reflections on Educational Research and the Use of Educational Research - M. Frances Klein: Approaches to Curriculum Development in the United States - Carlo Jenzer: Dealing with Change: The Making of Curriculum Making - Lars Løvlie: Paradoxes of Educational Reform: The Case of Norway in the 1990s - Tomas Englund: Teaching as an Offer of (Discursive?) Meaning - Peter Menck: The Formation of Conscience: A Lost Topic of Didaktik - Erling Lars Dale: The Essence of Teaching - William F. Pinar / William M. Reynolds / Patrick Slattery / Peter M. Taubman: Understanding Curriculum: A Postscript for the Next Generation - Wolfgang Klafki: Characteristics of Critical-Constructive Didaktik - Stefan Hopmann / Bjørg B. Gundem: Conclusion - Didaktik Meets Curriculum: Towards a New Agenda.

The Editors: Bjørg B. Gundem, Ph.D., is Professor of Education at the University of Oslo, Norway. She has published widely in Scandinavia as well as internationally. Recent books are Curriculum Practice and Curriculum Theory: An Introduction to the Field; Aims and Content of Schooling; and Towards a New Reality of Schooling: Curriculum and the Local-National Dilemma.
Stefan Hopmann received his Ph.D. from the University of Kiel, Germany, and teaches curriculum studies at the universities of Potsdam, Germany, Oslo, and Trondheim, Norway. He has published widely in Germany as well as internationally. His recent publications deal with comparative research, curriculum theory and curriculum-making, school history, and the theory of schooling, including a reader on Didaktik and/or curriculum.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia