• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Devising Consumption: Cultural Economies of Insurance, Credit and Spending » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Devising Consumption: Cultural Economies of Insurance, Credit and Spending

ISBN-13: 9780415694391 / Angielski / Twarda / 2014 / 196 str.

Liz McFall
Devising Consumption: Cultural Economies of Insurance, Credit and Spending McFall, Liz 9780415694391 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Devising Consumption: Cultural Economies of Insurance, Credit and Spending

ISBN-13: 9780415694391 / Angielski / Twarda / 2014 / 196 str.

Liz McFall
cena 730,17
(netto: 695,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The book explores the vital role played by the financial service industries in enabling the poor to consume over the last hundred and fifty years. Spending requires means, but these industries offered something else as well - they offered practical marketing devices that captured, captivated and enticed poor consumers. Consumption and consumer markets depend on such devices but their role has been poorly understood both in the social sciences and in business studies and marketing. While the analysis of consumption and markets has been carved up between academics and practitioners who have been interested in either their social and cultural life or their economic and commercial organization, consumption continues to be driven by their combination. Devising consumption requires practical mixtures of commerce and art whether the product is an insurance policy or the latest release iPad. By advancing the case for a more pragmatic understanding of how ordinary, dull, everyday consumption is arranged, the book offers an alternative to orthodox approaches, which will appeal to broader interdisciplinary audiences interested in questions about how, and why, consumer markets work.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Public Policy - City Planning & Urban Development
Social Science > Socjologia
Business & Economics > Finance - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Cresc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415694391
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000396007
Ilość stron:
196
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
23.37 x 15.49 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction  1. Unearthing the ‘Very Dirt of Private Fact’: The work of market devices  2. Groovy Like the Market: Problems with fit and adaptation in government schemes to insure the poor  3. Organising Charisma: The role of doorstep finance agents  4. Following the Lines from Conversation to Marketing and Back  5. The Practical Heart of Markets  5.1. Building the Industrial Assurance Portfolio  5.2. Door-Stepping the (Relatively) Affluent Poor  Epilogue

Liz McFall is Head of Sociology at the Open University. Her work explores how markets are made especially for challenging or controversial products like industrial life insurance, doorstep and payday loans. In ‘Devising Consumption’ she offers a pragmatic approach to understanding how technical, material, artistic and metaphysical elements collide in consumer markets. Liz is author of Advertising: a cultural economy (2004), co-editor of Conduct: sociology and social worlds (2008) and co-editor of the Journal of Cultural Economy.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia