• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Developmental Cognitive Science Goes to School » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Developmental Cognitive Science Goes to School

ISBN-13: 9780415988834 / Angielski / Twarda / 2010 / 346 str.

Nancy L. Stein;Stephen Raudenbush
Developmental Cognitive Science Goes to School Nancy L. Stein Stephen Raudenbush  9780415988834 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Developmental Cognitive Science Goes to School

ISBN-13: 9780415988834 / Angielski / Twarda / 2010 / 346 str.

Nancy L. Stein;Stephen Raudenbush
cena 876,20
(netto: 834,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 856,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book addresses core issues related to school learning and the use of developmental/cognitive science models to improve school-based instruction. The contributors comprise a veritable "who's who" of leading researchers and scientists who are broadly trained in developmental psychology, cognitive science, economics, sociology, statistics, and physical science, and who are using basic learning theories from their respective disciplines to create better learning environments in school settings. Developmental Cognitive Science Goes to School:

  • presents evidence-based studies that describe models of complex learning within specific subject-area disciplines
  • focuses on domain knowledge and how this knowledge is structured in different domains across the curriculum
  • gives critical attention to the topic of the ability to overcome errors and misconceptions
  • addresses models that should be used to begin instruction for populations of children who normally fail at schooling.
This is a must-read volume for all researchers, students, and professionals interested in evidence-based educational practices and issues related to domain-specific teaching and learning.

This book addresses core issues related to school learning and the use of developmental/cognitive science models to improve school-based instruction. The contributors comprise a veritable "who's who" of leading researchers and scientists who are broadly trained in developmental psychology, cognitive science, economics, sociology, statistics, and physical science, and who are using basic learning theories from their respective disciplines to create better learning environments in school settings.

Developmental Cognitive Science Goes to School:

  • Presents evidence-based studies that describe models of complex learning within specific subject-area disciplines
  • Focuses on domain knowledge and how this knowledge is structured in different domains across the curriculum
  • Gives critical attention to the topic of the ability to overcome errors and misconceptions.
  • Compares instructional models across disciplinary boundaries
  • Discusses tools that can be used to rapidly code complex real world information within a discipline and within a specific instructional framework
  • Addresses models that should be used to begin instruction for populations of children who normally fail at schooling

This is a must-read volume for all researchers, students, and professionals interested in evidence-based educational practices and issues related to domain-specific teaching and learning.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Psychology > Developmental - Child
Psychology > Cognitive Psychology & Cognition
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415988834
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
346
Waga:
0.65 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.06
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Stephen Raudenbush, Nancy L. Stein



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia