• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Development of Autonomous Aerobraking (Phase 1) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Development of Autonomous Aerobraking (Phase 1)

ISBN-13: 9781503235007 / Angielski / Miękka / 2014 / 292 str.

National Aeronautics and Administration
Development of Autonomous Aerobraking (Phase 1) National Aeronautics and Administration 9781503235007 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Development of Autonomous Aerobraking (Phase 1)

ISBN-13: 9781503235007 / Angielski / Miękka / 2014 / 292 str.

National Aeronautics and Administration
cena 104,87 zł
(netto: 99,88 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 104,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

NASA uses aerobraking (AB) to reduce the fuel required to deliver a spacecraft into its desired final orbit around a target planet or moon with a significant atmosphere. Instead of using the propulsion system to decelerate the spacecraft, AB utilizes aerodynamic drag. While flying through the upper atmosphere of the planet or moon multiple times, the spacecraft maintains a periapsis control corridor such that dynamic pressure and thermal loads on the spacecraft remain within designed parameters. AB has been used four times by NASA: once at Venus and three times at Mars. Although AB reduces the propellant required to reach the final orbit, the reduction comes at the expense of time (typically 3-6 months), continuous Deep Space Network (DSN) coverage, and a large ground staff. The DSN and ground staff are required to design the maneuvers that the spacecraft executes during AB to keep the spacecraft safe and provide the desired final orbit. The combination of duration, staff, and continuous DSN coverage results in a high cost AB operational phase. As AB has evolved, the operations have matured to the point where many of the operational decisions being made by the ground staff can now be made autonomously onboard the spacecraft. With the development of autonomous aerobraking (AA), much of the daily ground operations could be minimized thereby reducing the AB phase costs. In addition, by relegating the decision making to the spacecraft, which eliminates the dependence on staff work schedules (e.g., spacecraft can only perform maneuvers during prime shift and must minimize maneuvers during weekends and holidays), AA can reduce risk by allowing the maneuver to be conducted at the optimal apoapsis opportunity and executed even if DSN or other currently required ground elements are unavailable. Another advantage of AA is that it could provide the ability to handle multiple AB assets at the same time that would otherwise not be economically feasible using the traditional ground-based operational approach. Phase 1 of this study investigated the technical capability of transferring the processes of AB maneuver decision making (currently performed on the ground through the DSN and an extensive workforce) to an efficient flight software algorithm onboard the spacecraft.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Aeronautics & Astronautics
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781503235007
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
292
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 1.55
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia