• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Developing a Didactic Framework Across and Beyond School Subjects » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Developing a Didactic Framework Across and Beyond School Subjects

ISBN-13: 9781032433202 / Twarda / 2023 / 264 str.

Developing a Didactic Framework Across and Beyond School Subjects  9781032433202 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Developing a Didactic Framework Across and Beyond School Subjects

ISBN-13: 9781032433202 / Twarda / 2023 / 264 str.

cena 708,73 zł
(netto: 674,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Centred around a contemporary conception of Bildung, this book effectively demonstrates how the aims of cross- and transcurricular teaching can be reconciled, resulting in a didactic framework for teaching and learning in secondary schools that can be applied internationally.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Education > Schools - Levels - Secondary
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge International Studies in the Philosophy of Educati
ISBN-13:
9781032433202
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
264
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction

 

PART 1. General theory

 

2. Speaking and thinking about cross-curricular teaching: Terms, concepts and conceptions 

 

3. Rationale and aims of crosscurricular teaching and learning: For life, knowledge, and work 

 

4. Crosscurricular work and Bildung – Empowering the students

 

5. Crosscurricular teacher collaboration actualizing teacher professionalism – revising a didactic model 

 

PART 2. Crosscurricular teaching, thinking and competences

 

6. Dialogic teaching

 

7. Integrating movement and physical education into subject teaching: Learning by moving 

 

8. Fostering wellbeing competence through crosscurricular teaching: Wellbeing and skills for life

 

9. Mathematics beyond and across the curriculum 

 

10. A rhizomatic approach to arts integration in literacies and literary education: Embracing unpredictability 

 

11. Inspiring self-reflective dialogues through aesthetic learning processes: Learning by drawing

 

PART 3. Contemporary themes calling for crosscurricular approaches

 

12. Analyzing domains of learning for crosscurricular teaching – Educational crafts in focus

 

13. Sustainability teaching: Towards an empirically grounded model

 

14. Climate change as a socio-scientific issue in upper secondary education: Addressing wicked problems through crosscurricular approaches

 

15. Education for democracy and democratic citizenship

 

16. Teaching for entrepreneurial Bildung in school 

 

17. Language and literacy across and beyond the curriculum

 

18. Computational thinking beyond computer science

 

19. Conclusion

Nina Mård is Lecturer of Education, Faculty of Education and Welfare Studies, Åbo Akademi University, Finland.

Søren Harnow Klausen is Professor of Philosophy, Department of Media, Design, Education and Cognition, University of Southern Denmark, and Guest Professor in Crosscurricular Education, Åbo Akademi University, Finland.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia