• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Developing Models in Science Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Developing Models in Science Education

ISBN-13: 9780792367727 / Angielski / Miękka / 2000 / 387 str.

J. K. Gilbert; C. Boulter;Kluwer Academic Publishers
Developing Models in Science Education J. K. Gilbert C. Boulter Kluwer Academic Publishers 9780792367727 Kluwer Academic Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Developing Models in Science Education

ISBN-13: 9780792367727 / Angielski / Miękka / 2000 / 387 str.

J. K. Gilbert; C. Boulter;Kluwer Academic Publishers
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Models and modelling play a central role in the nature of science, in its conduct, in the accreditation and dissemination of its outcomes, as well as forming a bridge to technology. They therefore have an important place in both the formal and informal science education provision made for people of all ages. This book is a product of five years collaborative work by eighteen researchers from four countries. It addresses four key issues: the roles of models in science and their implications for science education; the place of models in curricula for major science subjects; the ways that models can be presented to, are learned about, and can be produced by, individuals; the implications of all these for research and for science teacher education. The work draws on insights from the history and philosophy of science, cognitive psychology, sociology, linguistics, and classroom research, to establish what may be done and what is done. The book will be of interest to researchers in science education and to those taking courses of advanced study throughout the world.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Science > Study & Teaching
Education > Educational Psychology
Psychology > Cognitive Psychology & Cognition
Wydawca:
Kluwer Academic Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792367727
Rok wydania:
2000
Wydanie:
2000
Ilość stron:
387
Waga:
0.58 kg
Wymiary:
23.2 x 16.0 x 2.2
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Preface. Acknowledgements. Section One: On the Nature and Significance of Models. 1. Positioning Models in Science Education and in Design and Technology Education; J.K. Gilbert, et al. 2. Science and Education: Notions of Reality, Theory and Model; J.K. Gilbert, et al. 3. Constructing a Typology of Models for Science Education; C.J. Boulter, B.C. Buckley. 4. Mathematical Models in Science; D. Malvern. Section Two: The Development of Mental Models. 5. Grasping Mental Models; C. Franco, D. Colinvaux. 6. Investigating the Role of Representations and Expressed Models in Building Mental Models; B.C. Buckley, C.J. Boulter. 7. Modelling and Creativity in Design and Technology Education; R. Elmer, T. Davies. 8. Thought Experiments and Embodied Cognition; M. Reiner. 9. Computers and the Development of Mental Models; P. Carmichael. Section Three: Teaching and Learning Consensus Models. 10. Explanations with Models in Science Education; J.K. Gilbert, et al. 11. Teaching with Historical Models; R.S. Justi. 12. Models in Explanations of Chemistry: The Case of Acidity; J. Oversby. 13. Models in the Explanations of Physics: The Case of Light; M. Rutherford. 14. The Role of Models in Biotechnology Education: An Analysis of Teaching Models; B. France. 15. Language, Models and Modelling in the Primary Science Classroom; C.J. Boulter. 16. Teaching and Learning about Chemistry and Modelling with a Computer Managed Modelling System; N. Barnea.17. The Structure and Development of Science Teachers' Pedagogical Models: Implications for Teacher Education; E. Zimmerman. 18. Challenges and Opportunities; C.J. Boulter, J.K. Gilbert. References. Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia