• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Developing Metacognitive Teaching Strategies Through Lesson Study » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Developing Metacognitive Teaching Strategies Through Lesson Study

ISBN-13: 9789811655685 / Angielski / Miękka / 2021 / 73 str.

Eric C. K. Cheng; Joanna K. M. Chan
Developing Metacognitive Teaching Strategies Through Lesson Study Eric C. K. Cheng Joanna K. M. Chan 9789811655685 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Developing Metacognitive Teaching Strategies Through Lesson Study

ISBN-13: 9789811655685 / Angielski / Miękka / 2021 / 73 str.

Eric C. K. Cheng; Joanna K. M. Chan
cena 262,25 zł
(netto: 249,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 250,57 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Education > Professional Development
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789811655685
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2022
Ilość stron:
73
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.48
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

The Challenges for Implementing Competency-Based Curriculum.- Conceptualization of Metacognition and Metacognitive Teaching.- Crafting Metacognitive Teaching Strategies through Lesson Study.- Enacting the Variation Pattern through Metacognitive Teaching Strategies.- Internalization of Metacognitive Teaching Approaches through Lesson Study.

Dr Eric Cheng is a specialist in Lesson Study and Knowledge Management. He is currently an associate professor at the Education University of Hong Kong’s Department of Curriculum and Instruction. Eric holds a Doctor of Education in Education Management from the University of Leicester. His publication covers Lesson Study and knowledge management in various national and international journals. Eric is the author of two academic books entitled Knowledge Management for School Education, and Successful Transposition of Lesson Study: A Knowledge Management Perspective. He has served as the principal investigator in more than 20 externally funded research and development projects.

Ms Joanna Chan is a vice-principal of the Lutheran Secondary School. She is a very experienced science teacher holding a Bachelor degree of Science in Biology from the  University of Hong Kong and a Master degree of Education in Curriculum and Instruction from the Chinese University of Hong Kong. Joanna is a candidate for a Doctoral of Education from the Chinese University of Hong Kong. Her research focuses on pedagogies for teaching metacognitive and critical thinking.

The book illustrates how Lesson Study can be applied to craft metacognitive teaching strategies to enhance students’ learning to learn competencies. Based on the findings of an empirical study of a university-funded teaching development project, this book reports how to apply Lesson Study and Learning Study to enhance teachers’ metacognitive teaching competencies with a view to tackling the impacts and challenges created by and underlying the learning to learn curriculum. 

The book allows readers to experience metacognitive learning by sorting the prior knowledge on the metacognition, setting the goal and planning reading schedule, checking their understanding and progress, evaluating what they have or have not learned and reflected on their reading experience and feelings.  Readers can grasp the key concept underpinning metacognitive teaching, including teaching strategies for developing students’ metacognitive abilities that include working on problem-solving activities, working on small collaborative groups, making metacognitive and learning strategies explicit, and encouraging students to reflect upon and talk about their learning. 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia