• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Developing Insights on Branding in the B2B Context: Case Studies from Business Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Developing Insights on Branding in the B2B Context: Case Studies from Business Practice

ISBN-13: 9781787562769 / Angielski / Twarda / 2018 / 264 str.

Turku Nikolina Koporcic (School of Business and Economics; Turk Maria Ivanova-Gongne (School of Business and Economics; Turku Anna-Greta Nyström (School of Business and Economics
Developing Insights on Branding in the B2B Context: Case Studies from Business Practice Nikolina Koporcic (School of Business and Economics, Turku, Finland), Maria Ivanova-Gongne (School of Business and Econo 9781787562769 Emerald Publishing Limited - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Developing Insights on Branding in the B2B Context: Case Studies from Business Practice

ISBN-13: 9781787562769 / Angielski / Twarda / 2018 / 264 str.

Turku Nikolina Koporcic (School of Business and Economics; Turk Maria Ivanova-Gongne (School of Business and Economics; Turku Anna-Greta Nyström (School of Business and Economics
cena 392,88
(netto: 374,17 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 391,26
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book presents an in-depth exploration of contemporary business-to-business branding practices. Bringing together both theoretical and practical views on the subject, the editors curate a range of business case studies, offering guidance on strategy in B2B contexts, use of the brand, how mistakes can be avoided, and which channels to use.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Emerald Publishing Limited
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781787562769
Rok wydania:
2018
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
264
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.2
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia