• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Developing EFL Integrative Task-based Language Assessment » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Developing EFL Integrative Task-based Language Assessment

ISBN-13: 9783659223495 / Angielski / Miękka / 2012 / 228 str.

Pourdana Natasha
Developing EFL Integrative Task-based Language Assessment Pourdana Natasha 9783659223495 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Developing EFL Integrative Task-based Language Assessment

ISBN-13: 9783659223495 / Angielski / Miękka / 2012 / 228 str.

Pourdana Natasha
cena 353,37
(netto: 336,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 352,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

A prototype model of task-based language assessment, the Integrative Task (IT) Model, was developed as an attempt to solve the longstanding problem of generalizing the language learners' performances on particular language tasks to their future performances on the tasks at similar levels of difficulty. In the IT Model, two psychological doctrines contributed in developing the IT Model in order to be operationally defined as the two-factor constructs underlying Integrative tasks: First, the core operations identified in the eight categories of Multiple Intelligences Theory (Gardner, 1983; 1985) and the objective behaviors elaborated in the six hierarchical levels of Cognitive Domain in the Taxonomy of Educational Objectives (Bloom, 1965). The credibility, consistency, trustworthiness, and predictive adequacy of Integrative tasks were statistically examined based on the four original research questions. Ample quantitative as well as qualitative data supported the hypothetical assumptions made on the accountability of the IT Model as a newly-developed language assessment framework.

A prototype model of task-based language assessment, the Integrative Task (IT) Model, was developed as an attempt to solve the longstanding problem of generalizing the language learners performances on particular language tasks to their future performances on the tasks at similar levels of difficulty. In the IT Model, two psychological doctrines contributed in developing the IT Model in order to be operationally defined as the two-factor constructs underlying Integrative tasks: First, the core operations identified in the eight categories of Multiple Intelligences Theory (Gardner, 1983; 1985) and the objective behaviors elaborated in the six hierarchical levels of Cognitive Domain in the Taxonomy of Educational Objectives (Bloom, 1965). The credibility, consistency, trustworthiness, and predictive adequacy of Integrative tasks were statistically examined based on the four original research questions. Ample quantitative as well as qualitative data supported the hypothetical assumptions made on the accountability of the IT Model as a newly-developed language assessment framework.

Kategorie:
Nauka, Literaturoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Literacy
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659223495
Rok wydania:
2012
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
228
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr. Natasha Pourdana is a PhD holder in Teaching English as a Foreign Language (TEFL) and a full-time assistant professor in the board of English Translation, Faculty of Literature and Foreign Languages,Islamic Azad University,Karaj Branch, IRAN. Her fields of interest are Task-based Language teaching and testing, Teacher Education and Translation.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia