• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Developing Corporate Image in Higher Education Sector » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Developing Corporate Image in Higher Education Sector

ISBN-13: 9783659191657 / Angielski / Miękka / 2012 / 72 str.

Muhammad Amjad; Muhammad Moazam Fraz
Developing Corporate Image in Higher Education Sector Muhammad Amjad Muhammad Moazam Fraz 9783659191657 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Developing Corporate Image in Higher Education Sector

ISBN-13: 9783659191657 / Angielski / Miękka / 2012 / 72 str.

Muhammad Amjad; Muhammad Moazam Fraz
cena 218,66
(netto: 208,25 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 218,66
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book analyses the strategic intent behind the University of the East Anglia's corporate identity program by using the one corporate identity model and corporate visual identity. As branding has become a very instrumental way for organizations to communicate to the customers in a very competitive business environment. This means of communication has got very much strategic importance to create values and differentiation for organizations in the long run. The purpose of this study is to provide better understanding of how corporate visual identity is developed in organizations particularly in higher education sector. This book has been designed for professionals, students, practitioners and researchers in the field of Corporate Communications. We hope that the concepts and ideas presented in this book will stimulate further research in this field.

This book analyses the strategic intent behind the University of the East Anglias corporate identity program by using the one corporate identity model and corporate visual identity. As branding has become a very instrumental way for organizations to communicate to the customers in a very competitive business environment. This means of communication has got very much strategic importance to create values and differentiation for organizations in the long run. The purpose of this study is to provide better understanding of how corporate visual identity is developed in organizations particularly in higher education sector. This book has been designed for professionals, students, practitioners and researchers in the field of Corporate Communications. We hope that the concepts and ideas presented in this book will stimulate further research in this field.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659191657
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
72
Waga:
0.12 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.43
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Muhammad Amjad has MBA in Marketing and MSc in Business Finance degrees. Currently working as Manager Operations and Stock Auditing, Orridge UK. His research interests include brand management, corporate identity model and corporate visual identity.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia