• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Develop Your Interpersonal and Self-Management Skills: A Practical Resource for Healthcare Administrative and Clerical Staff » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Develop Your Interpersonal and Self-Management Skills: A Practical Resource for Healthcare Administrative and Clerical Staff

ISBN-13: 9781846191077 / Angielski / Miękka / 2007 / 152 str.

Karen Stainsby
Develop Your Interpersonal and Self-Management Skills: A Practical Resource for Healthcare Administrative and Clerical Staff Karen Stainsby 9781846191077 RADCLIFFE PUBLISHING LTD - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Develop Your Interpersonal and Self-Management Skills: A Practical Resource for Healthcare Administrative and Clerical Staff

ISBN-13: 9781846191077 / Angielski / Miękka / 2007 / 152 str.

Karen Stainsby
cena 175,19
(netto: 166,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 173,75
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This work contains forewords by Richard Mcdonough and Mari Robbins, respectively, a Member of Council, The Association of Medical Secretaries, Practice Managers, Administrators and Receptionists (AMSPAR); and, a former college lecturer in health studies, and a management and training consultant. "I wrote this book to help you in your work role, to provide information and practical suggestions. A large part of what you do involves communicating with other people: colleagues, patients, relatives, carers and the general public. Given the complexities, vulnerabilities and sometimes 'demanding behaviour' of other people, this may at times be an arduous task. Healthcare jobs take their toll on people, and being able to manage the various demands without being ground down is a great challenge. This book will help to affirm and build upon what you already know in a way that supports both you and your work." - Karen Stainsby, in the Preface.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Medical > Physician & Patient
Medical > Hospital Administration & Care
Wydawca:
RADCLIFFE PUBLISHING LTD
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781846191077
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
152
Waga:
0.77 kg
Wymiary:
22.9 x 30.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Part one: Communication - Good communication. What is 'communication'? Basic listening skills. Communicating with people 'in difficulty'. Understanding strong emotions. Helping a distressed person. Giving bad news and unwelcome information. Communicating with people whose behaviour is challenging. Assertiveness. Handling angry and abusive behaviour. Communicating when there is a difference. Difference and diversity. Working with communication differences. Faceless communication. Telephone skills. Email skills. Part two: Managing yourself - So much to do, so little time. Managing time and delegation. Understanding what motivates you. Overcoming procrastination. Handling problems, choices and dilemmas. Problem solving. Decisions and dilemmas. Part three: Working together - Collaborating. Working in a team. Making meetings meaningful. Speaking your mind and striking bargains. Giving and receiving feedback. Negotiating skills. Part four: Taking care of yourself - Emotional wellbeing. Stress - the good, the bad and the ugly. Recognising stress. How our thoughts influence our emotional wellbeing. What can I do to help myself? Seeking professional help. Me, myself, I. The importance of self understanding. Learning more about yourself.

Karen Stainsby, Hussain Gandhi



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia