ISBN-13: 9788383222691 / Polski / broszurowa / 2023 / 328 str.
Postaw na przewagę konkurencyjną, jaką zapewnia DevOps Wprowadź technologie w duchu DevOps, w tym chmurę i kontenery Przestaw swoją organizację na metodykę DevOpsPrzedmowa Nicole Forsgren, współzałożycielka i CEO w DevOps Research and Assessment (DORA)Dołącz do DevOpsowej rewolucji!Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyjęcia podejścia DevOps. Dowiedz się, jak tworzyć bardziej iteracyjny i zorientowany na klienta styl rozwoju i dostarczania, by w efekcie poprawić współpracę, wyeliminować wąskie gardła i zwiększyć produktywność zespołu.W książce: identyfikowanie wąskich gardeł w organizacji tworzenie własnych ram postępowania w duchu DevOps angażowanie zespołu w ten proces dostosowywanie kultury organizacyjnej wyciąganie nauki z porażek przygotowanie się do zarządzania incydentami automatyzowanie procesów manualnych
Postaw na przewagę konkurencyjną, jaką zapewnia DevOps Wprowadź technologie w duchu DevOps, w tym chmurę i kontenery Przestaw swoją organizację na metodykę DevOpsPrzedmowa Nicole Forsgren, współzałożycielka i CEO w DevOps Research and Assessment (DORA)Dołącz do DevOpsowej rewolucji!Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyjęcia podejścia DevOps. Dowiedz się, jak tworzyć bardziej iteracyjny i zorientowany na klienta styl rozwoju i dostarczania, by w efekcie poprawić współpracę, wyeliminować wąskie gardła i zwiększyć produktywność zespołu.W książce: identyfikowanie wąskich gardeł w organizacji tworzenie własnych ram postępowania w duchu DevOps angażowanie zespołu w ten proces dostosowywanie kultury organizacyjnej wyciąganie nauki z porażek przygotowanie się do zarządzania incydentami automatyzowanie procesów manualnych