• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Detroit School Reform in Comparative Contexts: Community Action Overcoming Policy Barriers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Detroit School Reform in Comparative Contexts: Community Action Overcoming Policy Barriers

ISBN-13: 9783030190101 / Angielski / Twarda / 2019 / 308 str.

Edward St. John; Feven Girmay
Detroit School Reform in Comparative Contexts: Community Action Overcoming Policy Barriers St John, Edward 9783030190101 Palgrave Macmillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Detroit School Reform in Comparative Contexts: Community Action Overcoming Policy Barriers

ISBN-13: 9783030190101 / Angielski / Twarda / 2019 / 308 str.

Edward St. John; Feven Girmay
cena 302,60
(netto: 288,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 289,13
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book critically examines how the narrative of global economic competition was used to rationalize college preparatory curriculum for all high school students and promote charter schools in Detroit. Using mixed qualitative and quantitative methods, the study identifies neighborhood risk factors undermining students' academic success, along with the positive effects of churches and service centers as mitigating forces. The authors focus on a range of topics and issues including market competition, urban decline, community resources, testing and accountability, smaller schools, and engaged learning. The volume illustrates how action studies by engaged scholars working with community activists empowers students to overcome emerging barriers.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Sociology - Urban
Education > Educational Policy & Reform
Business & Economics > Urban & Regional
Wydawca:
Palgrave Macmillan
Seria wydawnicza:
Neighborhoods, Communities, and Urban Marginality
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030190101
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2019
Ilość stron:
308
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 2.69
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

 

Series Foreword.

Foreword.
Acknowledgements.
Contents.
Lists of Tables, Figures, and Maps.
Chapter 1: Introduction.
Part 1: Policy Failures Creating Barriers to Student Success.
Chapter 2: Economic Competitiveness.
Chapter 3: Educational Policy.
Chapter 4: Market Competition.
Part II: Neighborhood Risks, Resources, and College Preparation.
Chapter 5: Neighborhood Risks.
Chapter 6: Community Resources.
Chapter 7: High-School & College Preparation.
Part III: Community Action Addressing Barriers to Student Success.
Chapter 8: Student Encouragement.
Chapter 9: Engaged Learning.
Chapter 10: Conclusion.
Authors and Research Associates.
Endnotes.
References.

Edward P. St. John, EdD, is Professor Emeritus at the University of Michigan’s School of Education, USA.

Feven Girmay, PhD, is a recent graduate from the University of Michigan and the Undergraduate Studies and African Language Program Administrator at Harvard University, USA. 

This book critically examines how the narrative of global economic competition was used to rationalize college preparatory curriculum for all high school students and promote charter schools in Detroit. Using mixed qualitative and quantitative methods, the study identifies neighborhood risk factors undermining students’ academic success, along with the positive effects of churches and service centers as mitigating forces. The authors focus on a range of topics and issues including market competition, urban decline, community resources, testing and accountability, smaller schools, and engaged learning. The volume illustrates how action studies by engaged scholars working with community activists empowers students to overcome emerging barriers.




Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia