• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Determinants of Electronic Commerce Adoption » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Determinants of Electronic Commerce Adoption

ISBN-13: 9783838320137 / Angielski / Miękka / 2010 / 360 str.

Nabeel Al-Qirim (United Arab Emirates University Uae)
Determinants of Electronic Commerce Adoption Nabeel Al-Qirim (United Arab Emirates University Uae) 9783838320137 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Determinants of Electronic Commerce Adoption

ISBN-13: 9783838320137 / Angielski / Miękka / 2010 / 360 str.

Nabeel Al-Qirim (United Arab Emirates University Uae)
cena 354,20
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book is a study of determinants of eCommerce adoption in small to medium-sized enterprises (SMEs) in New Zealand. The book uses an eCommerce adoption model consisting of different factors which may influence, or hinder, adoption of eCommerce technologies by SMEs in New Zealand. The book uses different methodological approaches to collect data using survey and focus group instruments. The factors included the Chief Executive Officers' (CEO), cost, business size, relative advantage, compatibility of eCommerce with the business, competition, support from technology vendors, information intensity of products, and pressure from suppliers or buyers. This book finds certain factors to contradict previous research findings. These anomalies suggest the uniqueness of the eCommerce adoption context in SMEs in New Zealand.

This book is a study of determinants of eCommerce adoption in small to medium-sized enterprises (SMEs) in New Zealand. The book uses an eCommerce adoption model consisting of different factors which may influence, or hinder, adoption of eCommerce technologies by SMEs in New Zealand. The book uses different methodological approaches to collect data using survey and focus group instruments. The factors included the Chief Executive Officers (CEO), cost, business size, relative advantage, compatibility of eCommerce with the business, competition, support from technology vendors, information intensity of products, and pressure from suppliers or buyers. This book finds certain factors to contradict previous research findings. These anomalies suggest the uniqueness of the eCommerce adoption context in SMEs in New Zealand.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783838320137
Rok wydania:
2010
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
360
Waga:
0.53 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 2
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

He is an Associate Professor in UAE University since 2004. He is the editor of three books and published more than 80 research papers. His research interests: E-Commerce, SMEs, E-Government, HIS and telemedicine. Prior to joining Auckland University of Technology (New Zealand) in 1999, he worked as an IT consultant for 12 years



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia