• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Determinants of Customer Satisfaction in Islamic Banks of Pakistan » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Determinants of Customer Satisfaction in Islamic Banks of Pakistan

ISBN-13: 9783330324831 / Angielski / Miękka / 2017 / 80 str.

Muhammad Ali Aslam; Fahad Ahmed Qureshi; Mubeen Butt
Determinants of Customer Satisfaction in Islamic Banks of Pakistan Aslam, Muhammad Ali; Qureshi, Fahad Ahmed; Butt, Mubeen 9783330324831 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Determinants of Customer Satisfaction in Islamic Banks of Pakistan

ISBN-13: 9783330324831 / Angielski / Miękka / 2017 / 80 str.

Muhammad Ali Aslam; Fahad Ahmed Qureshi; Mubeen Butt
cena 160,95
(netto: 153,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 160,95
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Islamic banking in Pakistan experienced a remarkable development and increasingly challenging pace over the past decade. The primary purpose of conducting this research work was to examine the major determinants that may influence the satisfaction level of Pakistani customer's in the Islamic banking. Service quality, product quality and awareness level was used to measure the impact on customer satisfaction in Islamic banking of Pakistan. The research study also figured out why consumers prefer Islamic banking over conventional banking system. The study made use of a questionnaire, filled by 116 customers of Islamic banks in full by random sampling. Descriptive statistics, one sample t-test and factor analysis were employed to achieve the objectives of the study. The findings of the research study suggested that product quality and service quality found to be positively and significantly impact the satisfaction level of the Islamic banking customers. The study also showed that majority of the consumers were aware of banking products and services being offered by the Islamic banks, but have no in depth understanding about the differentiation between Islamic and conventional banks.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Cooking > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783330324831
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
80
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Fahad Ahmed Qureshi is a Shariah Scholar Islamic Finance Professional with 7+ years of Islamic Finance/Halal Foods experience. He is currently working with various National & International Organisations in the capacity of Chairman Shairah Supervisory Board, Shariah Advisor, Head of Department etc.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia