• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Designing Performance Assessment Systems for Urban Teacher Preparation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Designing Performance Assessment Systems for Urban Teacher Preparation

ISBN-13: 9780805849295 / Angielski / Twarda / 2005 / 272 str.

Peterman; Francine P. Peterman; Francine P. Peterman
Designing Performance Assessment Systems for Urban Teacher Preparation Peterman                                 Francine P. Peterman Francine P. Peterman 9780805849295 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Designing Performance Assessment Systems for Urban Teacher Preparation

ISBN-13: 9780805849295 / Angielski / Twarda / 2005 / 272 str.

Peterman; Francine P. Peterman; Francine P. Peterman
cena 707,28
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Designing Performance Assessment Systems for Urban Teacher Preparation presents an argument for, and invites, critical examination of teacher preparation and assessment practices--in light of both the complexity and demands of urban settings and the theories of learning and learning to teach that guide teacher education practices. This dynamic approach distinguishes the authors' stance on urban teacher assessment as one that can help address social justice issues related to gender, race, socioeconomic class, and other differences, and at the same time promote the professional development of all educators engaged in the process of learning to teach. The contextually bound, sociocultural stance that informs this book promises greater teacher and student achievement.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Research
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805849295
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
272
Waga:
0.57 kg
Wymiary:
23.77 x 16.26 x 1.7
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

"...An excellent and much needed book for the field of teacher education....The focus on urban schools, social justice, critical pedagogy is one that needs much more attention in the face of a national movement for 'generic' standards and assessments--it is an important counter to the march of the hegemonic standards sweeping our nation."
—Sandra Hollingsworth
San Diego State University

Contents: Preface. Part I: Theoretical Framework. K. Zeichner, Learning From Experience With Performance-Based Teacher Education. P.F. Conway, A.J. Artiles, Foundations of a Sociocultural Perspective on Teacher Performance Assessment. F.P. Peterman, Design Principles for Urban Teacher Assessment Systems. Part II: Case Studies. K. Marquez-Zenkov, "Urban" Across Institutions: Portfolio Assessment at Cleveland State University. M. Genor, The Assessment of Urban Teaching in a Not-So-Urban Setting. J. Kalnin, D. Pearson, R. Locketz, L. Nordgren, Implementing Parallel Systems of Urban Teacher Performance: Assessment in Preparation and in Practice. M. Cokely, P.C. Murrell, Jr., "Whose Standards Count?": Practice Oriented Urban Teacher Preparation. Part III: Theory Into Situated Practice. V. Navarro, Context Matters: Situated Assessment Practices in Urban Teaching.

Francine P. Peterman

Peterman, Francine P. Francine P. Peterman is a professor in the Departm... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia