• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Designing Luxury Brands: The Science of Pleasing Customers' Senses » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Designing Luxury Brands: The Science of Pleasing Customers' Senses

ISBN-13: 9783030100759 / Angielski / Miękka / 2019 / 170 str.

Diana Derval
Designing Luxury Brands: The Science of Pleasing Customers' Senses Derval, Diana 9783030100759 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Designing Luxury Brands: The Science of Pleasing Customers' Senses

ISBN-13: 9783030100759 / Angielski / Miękka / 2019 / 170 str.

Diana Derval
cena 261,63
(netto: 249,17 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 250,57
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Industries - General
Medical > Neuroscience
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Management for Professionals
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030100759
Rok wydania:
2019
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
170
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.04
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"The author has based this book on her research, offering readers powerful business frameworks they can use and adapt for their needs in order to understand and predict human behavior. ... I highly recommend this book to anyone interested in understanding the substrates behind the needs and choices of consumers, but also understanding our own choices - from a different point of view." (Monica Diana Olteanu, insights - Consumer Neuroscience in Business, Issue 24, September, 2018)

Understanding Luxury Shoppers.- Identifying Profitable Markets.- Finding the Right Positioning.- Designing Luxury Brands.- Expanding Luxury Brands Internationally.- Building Iconic Brands.

Prof. Diana Derval is the Chair of the global research firm DervalResearch and owner of the luxury fashion brand Derval Paris. Award-winning inventor, and author, Diana turns fascinating neuroscientific breakthroughs into powerful business frameworks to understand and predict human behavior. She has accelerated the development of Fortune 500 firms including BMW and Louis Vuitton. Harvard Business Review contributor regularly featured in the media, Diana Derval teaches Luxury and Innovation from Paris to Shanghai.



This book shows how to build successful luxury brands using the power of sensory science and neuro-physiology. The author introduces – based on inspiring business cases like Tesla, Louis Vuitton, Chanel, Hermès, Moncler, Louboutin, or Sofitel in industries such as Fashion, Automotive or Leisure – groundbreaking scientific methods - like the Derval Color Test® taken by over 10 million people - to predict luxury shoppers’ preferences and purchasing patterns and illustrates common and unique features of successful luxury brands. Through various practical examples and experiments, readers will be able to build, revamp, or expand luxury brands and look at luxury from a new angle.


I myself often question the sustainability of luxury marketing, because I often fail to find the scientific explanation of many happenings of the world of luxury.  This sometimes frustrates me.  However, Professor Derval gives me faith in the luxury industry because she brings to the table scientific tools and approaches to creating, developing, and revamping luxury brands.  I’ve had the pleasure to read one of her previous books “The Right Sensory Mix”, and since then my understanding of the luxury market has elevated and she has brought sense to an industry driven by emotional preferences.  Reading this book, I was again genuinely looking forward to acquiring more scientific tools to understand and grow the brands I service.

Annie Ho, General Manager Greater China, Stella McCartney, Kering group


Once again, I am very impressed with Diana Derval's new book. Through lively case studies, powerful marketing tools, and inspiring neuroscientific findings, she manages to explain the whys behind luxury mysteries. Designing luxury brands is a must read for both industry leaders and learners.

Philip Kotler, , S.C. Johnson & Son Professor of International Marketing, Kellogg School of Management


Luxury is first and foremost an emotion. This book will help create this emotion and unlock endless opportunities, through a deep understanding of customers.

Yves Bonnefont, CEO, DS Automobiles






Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia