• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Designing Learning Environments for Developing Understanding of Geometry and Space » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Designing Learning Environments for Developing Understanding of Geometry and Space

ISBN-13: 9780805819489 / Angielski / Twarda / 1998 / 520 str.

Lehrer; Richard Lehrer; Daniel Chazan
Designing Learning Environments for Developing Understanding of Geometry and Space Lehrer                                   Richard Lehrer Daniel Chazan 9780805819489 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Designing Learning Environments for Developing Understanding of Geometry and Space

ISBN-13: 9780805819489 / Angielski / Twarda / 1998 / 520 str.

Lehrer; Richard Lehrer; Daniel Chazan
cena 204,40 zł
(netto: 194,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Despite a long intellectual history dating back to the origins of civilization and a recent resurgence as cutting edge mathematics, geometry and spatial visualization in school are often compressed into a caricature of Greek geometry, generally reserved for the second year of high school. The resulting impoverished view of the mathematics of space rebounds throughout schooling to generally diminish student (and adult) understanding of mathematics.

Kategorie:
Nauka, Matematyka
Kategorie BISAC:
Mathematics > Geometria
Education > Teaching - Subjects - Mathematics
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Studies in Mathematical Thinking and Learning
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805819489
Rok wydania:
1998
Numer serii:
000319923
Ilość stron:
520
Waga:
0.97 kg
Wymiary:
23.57 x 15.8 x 3.81
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"The text effectively moves the reader toward a geometry and space curriculum that may open doors for many students....The ideas in this book are of high quality, well communicated and extensively referenced. Although the book is very dense with complex ideas, the vision of teaching and learning about geometry and space and the many useful frameworks, summaries of theory, and rich examples make the text a useful resource."
—Horizon Research

"...makes interesting reading for anyone nurturing an interest in the psychology of mathematics, especially for those involved in or contemplating research in the area....Hershkowitz's praise for ths work as pace-setter for change in mathematics education seems entirely justified....for a plethora of ideas about manipulation of visuospatial mathematical learning, look no further than the present volume."
—American Journal of Psychology

"Chazan and Lehrer have produced an important book at an opportune time. It will guide researchers and teachers in re-establishing geometry as a 'non-skippable' part of every child's mathematical education."
—Canadian Journal of Science

Contents: Preface. Part I: Why Teach Geometry? E.P. Goldenberg, A.A. Cuoco, J. Mark, A Role for Geometry in General Education. K. Gravemeijer, From a Different Perspective: Building on Students' Informal Knowledge. D. Chazan, M. Yerushalmy, Charting a Course for Secondary Geometry. R.L. Devaney, Chaos in the Classroom. Part II: Studies of Conceptual Development. J. Pegg, G. Davey, Interpreting Student Understanding in Geometry: A Synthesis of Two Models. R. Lehrer, M. Jenkins, H. Osana, Longitudinal Study of Children's Reasoning About Space and Geometry. R. Lehrer, C. Jacobson, G. Thoyre, V. Kemeny, D. Danneker, J. Horvath, S. Gance, M. Koehler, Developing Understanding of Space and Geometry in the Primary Grades. D.H. Clements, M.T. Battista, J. Sarama, Development of Geometric and Measurement Ideas. M.T. Battista, D.H. Clements, Students' Understanding of Three-Dimensional Cube Arrays: Findings From a Research and Curriculum Development Project. J.A. Middleton, R. Corbett, Sixth Grade Students' Conceptions of Stability in Engineering Contexts. K. Raghavan, M.L. Sartoris, R. Glaser, Interconnecting Science and Mathematics Concepts: Area and Volume. D. Dennis, J. Confrey, Geometric Curve-Drawing Devices as an Alternative Approach to Analytic Geometry: An Analysis of the Methods, Voice, and Epistemology of a High School Senior. K.R. Koedinger, Conjecturing and Argumentation in High School Geometry Students. Part III: Defining a New Semantics of Space: Computers, Software, and the Electronic World. E.P. Goldenberg, A.A. Cuoco, What Is Dynamic Geometry? M. de Villiers, An Alternative Approach to Proof in Dynamic Geometry. J. Olive, Opportunities to Explore and Integrate Mathematics With the Geometer's Sketchpad. D.L. Watt, Mapping the Classroom Using CAD Program: Geometry as Applied Mathematics. L. Zech, N.J. Vye, J.D. Bransford, S.R. Goldman, B.J. Barron, D.L. Schwartz, R. Kisst-Hackett, C. Mayfield-Stewart, The Cognition and Technology Group at Vanderbilt, An Introduction to Geometry Through Anchored Instruction. K.A. Renninger, S.A. Weimar, E.A. Klotz, Teachers and Students Investigating and Communicating About Geometry: The Math Forum.

Richard Lehrer, Daniel Chazan



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia