• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Designing Engineering and Technology Curricula: Embedding Educational Philosophy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Designing Engineering and Technology Curricula: Embedding Educational Philosophy

ISBN-13: 9783031037528 / Angielski / Miękka / 2022 / 141 str.

John Heywood
Designing Engineering and Technology Curricula: Embedding Educational Philosophy John Heywood   9783031037528 Springer International Publishing AG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Designing Engineering and Technology Curricula: Embedding Educational Philosophy

ISBN-13: 9783031037528 / Angielski / Miękka / 2022 / 141 str.

John Heywood
cena 221,90
(netto: 211,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 212,02
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The intention of this book is to demonstrate that curriculum design is a profoundly philosophical exercise that stems from perceptions of the mission of higher education. Since the curriculum is the formal mechanism through which intended aims are achieved, philosophy has a profound role to play in the determination of aims. It is argued that the curriculum is far more than a list of subjects and syllabi, or that it is the addition, and subtraction, of items from a syllabus, or whether this subject should be added and that subject taken away. This book explores how curricular aims and objectives are developed by re-examining the curriculum of higher education and how it is structured in the light of its increasing costs, rapidly changing technology, and the utilitarian philosophy that currently governs the direction of higher education. It is concluded that higher education should be a preparation for and continuing support for life and work, a consequence of which is that it has to equip graduates with skill in independent learning (and its planning), and reflective practice. A transdisciplinary curriculum with technology at its core is deduced that serves the four realities of the person, the job, technology, and society.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Engineering (General)
Technology & Engineering > History
Education > Schools - Levels - Higher
Wydawca:
Springer International Publishing AG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783031037528
Rok wydania:
2022
Dostępne języki:
Numer serii:
001065413
Ilość stron:
141
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
23.5 x 19.05 x 0.89
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Preface.- Acknowledgments.- The Languages We Speak.- The Curriculum.- In Search of Aims.- Technology and the Changing Structure of the Workforce.- Education in Service of Employment.- Adaptability, Transfer of Learning, and Liberal Education.- Society and Technology.- Postscript.- Author's Biography.

John Heywood is a Professorial Fellow Emeritus of Trinity College Dublin. His primary interest is in education for the professions, especially engineering, management and teacher education. He was awarded the best research publication award of the division for the professions of the American Educational Research Association in 2006 for his book “Engineering Education: Research and Development in Curriculum and Instruction” published by IEEE/Wiley. His other publications include “Learning, Adaptability and Change: The challenge for education and Industry”, “The Human Side of Engineering”, “Empowering Professional teaching in Engineering; Sustaining the Scholarship of Teaching”. He was a co-author of “Analysing Jobs”.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia